Tudung kanak-kanak

Meh teka apa "isi" dalam beg ini...

Beg ini memang tak pernah dilupakan.. sentiasa di bawa ke mana saje pergi.. agak2 sape tahu, apa "isi" dalam beg hijau di bawah.. meh teka, sape dapat teka dengan tepat ada HADIAHNYA.. 

Hadiah bergantung pada berapa orang yang teka dengan tepat/ hampir sama. tengok lah macam mana nanti.. contohnya kalau ramai teka dan jawapannya hampir sama tapi daku akan pilih yang sewajarnya. in shaa Allah (",)

sebelum tu nak bagi klu sikit. 
kebetulan masa snap pic beg ni dalamnya ada 3 barang. nyatakan 3 jenis barang ittew ?? 

boleh teka sehingga daku dapat peneka yang dicari. hiks.. 


tuan empunya beg. kemain !! ke hulur hilir di usungnya..


ppppssttt: rania di usia 1 tahun 6 bulan

17 Comments

  1. Barang keperluan si comel ni...hihi...amboi sakan bawa ya..

    ReplyDelete
  2. salam kak, yana teka eh .
    pampers rania, baju dia, dan ephyra :) hahha

    ReplyDelete
  3. Asslmkm ciksu..
    Oo.. Bag rania ye..
    Mesti ada pampers. Baju dan botol air ye. Hee

    ReplyDelete
  4. amboi kemain bergaya rania dengan begnya..comel je..acik muni tekalah ye..beg ni mesti isi diapers, baju n kain lampin.sy biasanya klu diaper beg anak itulah yg di isinya..so budget org lain pun boh benda sama.hehe

    ReplyDelete
  5. Salam cik Sue....lama mak tak mai sini, rindu ngan dak Rania....
    Amboi kemain ek Rania sedondon ngan bag dia.
    Meh le mak teka, 1) diapers 2) baju dan seluaq 3) makanan dialah mcm biskut atau puree umi buat...
    Sekian terima kasih...hihi

    ReplyDelete
  6. botol susu, pampers & towel kecik..:)

    ReplyDelete
  7. botol air, bekas makanan dan tuala

    ReplyDelete
  8. alololo..besar dah dia
    lama tak comment tak tau nak comment tetiba..kihkih
    ada teka-teka camni, syok jugek
    apa yer agak-agak ada dalam beg Rania tu, ermm..
    1-diapers,
    2-tupperware bekal isi biskut ke jajan kudap-kudap rania ke
    3-rania tak susu botol so rania bawa air minum la kot dalam beg tu :)

    ReplyDelete
  9. Ada sepasang baju, lampin pakai buang dan botol susu - agaknyalah...hehehe

    Sebenarnya kalau untuk anak sebaya Rania, itulah 'bekalan' yang selalu kakcik bawa...:)

    ReplyDelete
  10. Rania!! tolong auntie teka sayang
    Meh auntie teka:_

    1. Lampin pakai buang Rania
    2. Bubur dan air minum Rania
    3. Wet tissue dan baju spare

    Fuhh!! betul tak sayang auntie teka ni:)

    ReplyDelete
  11. botol susu, pampers, baju kot hahahahhaha
    main teka je kan

    ReplyDelete
  12. Salam Ciksu!

    Nak teka jugalah!

    1. Botol susu
    2. Pampers
    3. Pakaian spare

    Hehehe!

    ReplyDelete
  13. besar gak tu...

    air, pampers, wet tissue?

    ke

    baju, pampers, wet tisu?

    huhu~

    ReplyDelete
  14. ada jajan/biskut..
    pampers atau wet tisue

    ReplyDelete
  15. pampers,tisu basah,tuala baju...haha ni dah 4..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin