Tudung kanak-kanak

Merenung Masa Depan :)

kejadian petang tadi. tengah main2 dengan umi pastu menghilangkan diri..
menyelitkan diri yang kecil molek dicelah kabinet dan sofa. 

"merenung masa depan ke saiyang.."

atau 

"nak ajak umi pergi taman.."


kendian dok tepuk2 jeriji tingkap tu.. sambil pot pet pot pet.. 


bila panggil nama RANIA terus toleh.. bijak.. bijak :) 

As salamualaikum... 


Rania happy sebab Rania dah boleh duduk... yeay >_*

pppstt: cepatnya masa berlalu. lagi nambelashari dah nak masuk 8 bulan..

26 Comments

  1. amboi, sopan btul duduknya..
    mesti dia ada tgk apa2 yg menarik kt luar tu..
    bebudk kn byk imaginasi, semua bnda nk teroka :)

    ReplyDelete
  2. wah rania dah boleh duduk ye..mmg la ni sat ja masa jalan ciksue,tak terkejar rasanya nak buat itu ini,tengok2 anak dah besar

    ReplyDelete
  3. Hi rania..sebut nama awak ni teringat sgt kat anak sedara nama rania.. comel sgt.. ;)

    ReplyDelete
  4. Sekejap je rasa dah besar Rania ha, comel je da duduk :D

    ReplyDelete
  5. Salam jumaat. Hee sudah membesar anak mak Rania itu.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. dah pandai duduk.. :-)

    ReplyDelete
  7. sat gi dah berlari dah....pastu beradik la Rania...yeaayyyy ada kawan....

    ReplyDelete
  8. ala tomei...tomei ank cik su!
    cpt kan dah nak masuk 8bulan..kita semakin tua la!huhu

    ReplyDelete
  9. comelnyaa raniaaa.. geramm.. gigit pipi boleh??

    ReplyDelete
  10. eh eh betul ke Rania tu cepattt nye dah besar rsa nya mcm bb lgiiii...bijak dah dia sekarang ek siap toleh lgi...

    ReplyDelete
  11. rania ni cepat nau membesar nk dekat 8bulan dah..dulu aunty ingat awak dalam pantang lg tauu

    ReplyDelete
  12. kejap je dah 8bulan anakdara ni..ingat lagi dia baru2 dlm pantang..

    ReplyDelete
  13. comelnyeee.... nak ajak mama keluar la tu...bosan ..hihi

    ReplyDelete
  14. wah dah masuk 8 bulan ye
    cepat beul masa berlalu

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. Ya Allah kejapnya masa berjalannnnn. dah besar budak sorang ni. dah boleh duduk pun haaaa

    ReplyDelete
  17. Dah besar dah Rania....cepat betul masa berlalu...
    Baru lagi rasanya umi dia ngandungkan dia...

    Apa pun semoga Rania membesar sehat dan menjadi anak yang solehah...

    ReplyDelete
  18. olololo tomeynye rania...kemain dok tepi jendela tu yeak...dah pandai le tu sue nak ajak jalan keluar tu heheeheh sonok kan sue layan budak baye2 rania nie.... keletah die buat kite gelak hepi.....lagi2 tgh ligat skrang nieh.....

    ReplyDelete
  19. * su nk mntk tlg cek email..nk address t tlg email kn ek

    ReplyDelete
  20. comel rania..cerdik..tau je umi panggil iye..;)

    ReplyDelete
  21. alahai...comeynya..dh besar dia

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin