Tudung kanak-kanak

Minyak Sejuta Rahsia Anugerah

dapat sampel minyak sejuta rahsia anugerah masa pergi mom & baby expo di pwtc hari ahad lepas. 

balik malam tu terus guna minyak sejuta rahsia anugerah.. kan pernah bagitau dalam entry lepas , yang pergelangan tangan saya rasa sengal-sengal.. sakit tu tak sangat tapi rasa semacam je.. pergi minta air penawar dah, katanya tak ada apa pon.. tapi tetap rasa sengal-sengal tu.. sangat tak selesa. nak-nak bila nak menggomol anak.. rasa nyut-nyut je.. 

alhamdulillah selepas 3x sapu tempat sakit..
 rasa sengal-sengal tu makin kurang.. makin selesa sekarang :)))))


antara manfaat minyak sejuta rahsia anugerah 


selain minyak sejuta rahsia anugerah, dapat juga sample losyen sejuta rahsia dan pencuci muka anugerah.. 


harga untuk sebotol minyak sejuta rahsia anugerah RM46 
lepas ni boleh la beli lagi.. 
macam serasi je ni.. 

JANGAN DILANGKAH YE.. SIMPAN DI TEMPAT YANG TINGGI 



15 Comments

  1. nani pun suka guna produk anugerah ni :D

    ReplyDelete
  2. berkongsi ... nnti bole cuba kalo jumpa

    ReplyDelete
  3. Wah.. menarik minyak ni. Boleh dicari ni.. baik kalau ada anak2 kecil..kita pun selalu sakit2 badan

    ReplyDelete
  4. best kan kalau pergi expo.boleh dapat sample free.

    ReplyDelete
  5. Produk Anugerah ni 'wangi'.. Myra suka :D

    ReplyDelete
  6. wahhh bestnya bila dapat produk yg sesuai dengan kita. mesti minyak ni ada bacaan dibacakan kan? tak boleh langkah tu

    ReplyDelete
  7. Tak pernah Cuba.to produk anugerah ni semua berlandaskan DOA n ayat Quran..tu yg bagus tu!

    ReplyDelete
  8. penah try yg minyak losyen dia tu tapi lebih rasi dgn krim panas mustajab tu je..

    ReplyDelete
  9. Sya dulu pakai minyak wangi dia..pakai losyen juga.. tp x habis pun pakai...

    ReplyDelete
  10. Dah pernah beli.. Memang best.. Ros selalu sapu time senggugut dulu..

    ReplyDelete
  11. wah bagus produk ni..boleh la beli nanti

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin