Tudung kanak-kanak

Entri pilihan peserta QR MiniGiveAway Kedua


Ini antara entri pilihan yang dipilih oleh peserta QR MiniGiveAway Kedua saya. Trima kasih semua kerna sudi meluangkan masa untuk menjoinkan diri uols ;)

Meh kita tengok ye. Kalau uols berminat nak tahu apa isinya, silalah klik ye. Jangan malu, jangan segan. Hihi.

 Ini entri pilihan lebih dari 2 yang disukai


Tiada apa2 pon. Hanya untuk mengetahui apa yang diminati dan buatkan uols singgah ke mari. Itu sahaja. Mula2 dulu nak coretkan perihal baby tapi tak tau nak mula dari mana. Last2 dah jadi macam blog resepi pon iya gak ni. Hihi.

Kebanyakkan resepi adalah yang saya tengok mak saya buat. Kalau saya ingat2 lupa saya akan call tanya mak bahan2nya. Pastu sendiri olah. Kata masterchef. Hahaha. Pastu ada yang saya belajar masa keja kat Marrybrown. Kalau ada saya amik dari blog lain, saya ada imformkan dari mana sumbernya.

Al-maklumlah blog saya ni tiada kisah menarik. Yang ada hanya pic makanan sajok. Niat saya nak berkongsi disamping nak mencari kenalan. Mengisi kesunyian di hati. Ece.. cewah. Hihi.

In shaa ALLAH, lepas ni saya akan share usaha saya untuk hamil. Mudah2an menjadi panduan kepada yang lain juga. Sebab saya tiada rujukan khusus melainkan mak, buku dan internet saje. Ye la kan saya ni anak sulung, perempuan sorang pulak tu.

Hanya SATU YANG SAYA PINTA dari uols. Sama2 doakan untuk saya. Mana tahu salah satu dari doa kalian bakal merealisasikan impian kami laki binik ;)





15 Comments

  1. wow... banyaknya entry yang disukai ramai...

    ReplyDelete
  2. mudah2an doa cik sue dan suami diperkenankanNya. Amin....

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah.... Doa kalian utk dptkan zuriat akan tmakbul 1 hari nnt... Amin..

    ReplyDelete
  4. Salam..wah menarik ni.mcm mana nak join ni?

    ReplyDelete
  5. deqla sorang je ke yg suka entri edit blog..hihi.. sebnrnya smua entri cik sue best2.. deqla pilih je mn entri pjg2..haha..

    ReplyDelete
  6. banyak entry pilihan CIk SU kan.. ramai yang cari resepi ni.. hihi

    Ros aminkan doa ciksu ye.

    ReplyDelete
  7. Terlepas GA ni.

    In shaa allah. Saya doakan smoga ada rezeki tu nanti.

    ReplyDelete
  8. jijah doakan ciksu di murahkan rezeki anak.. Amin...

    ReplyDelete
  9. xkisahlah blog kita merangkumi apa, yang pasti mesti ada yg akan manfaatkan sebaik mgkinkan.. :)

    ReplyDelete
  10. akak ak tau nak pilih..semua akak baca..hik

    ReplyDelete
  11. Senang nak tgk blk entry yg lepas...

    ReplyDelete
  12. lama x blogwalking kt sini.. dh tertinggal keretapi.. huhu.. apa2 pun suka baca entry disini... :)

    ReplyDelete
  13. memang blog ciksu bagus..kak intan suka..kalau nak godek2 resipi , antara blog pilihan kak intan..tq ciksu..:) hehe

    ReplyDelete
  14. Pergh!!! banyak entri resepi .... mmg boleh jadi pengganti Syura ni...

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)