Tudung kanak-kanak

Alhamdulillah.. masih ada..


Macam tak percaya je bila tengok tadi

 - 324 comments awaiting -


Waaa..waaa.. mau nangis ini macam wei.. terima kasih pada yang sudi singgah.. saya cuba sedaya upaya yer ;)

Biar pc saya je yang merajuk, uols jangan merajuk tau.. dalam masa terdekat ni ada beberapa rumah(blog) yang saya tak singgah..

Saya bw guna hp je.. mana yang dok dalam kotak memori saya on the spot saya jelajah..

Ada yang saya tak ingat terpaksa hold dulu.. huhu

Pc ngok ngek lagi.. acaner.. Apo Kono Eh Jang ....

23 Comments

  1. ramainye yg komen blog sue!
    tahniah ye...

    ReplyDelete
  2. wahhh byk tu... komen sy pun termasok la tu kan..hikhik

    ReplyDelete
  3. kdg2 kan...kawan2 di alam maya mcnie lebih hargai kite kan..hihii~ :)

    ReplyDelete
  4. sabar ye kak..eca pun dok tunggu akak reply mcg kt fb.hehehe

    ReplyDelete
  5. Banyaknya comment tak approve. Buat auto approve je la kalo gitu.

    ReplyDelete
  6. waaa ramainya komen. buiasalahkan oranag tu entri berkualiti. hiiihi betul dok.

    ReplyDelete
  7. banyaknyer komen cik su....xper pelan2 kayuh cik su eheee

    ReplyDelete
  8. Salam Ziarah,

    Terima kaseh tinggalkan jejak dan follow blog auntie.

    ReplyDelete
  9. as salam

    wah kalah cik hanis jalikha ni :)

    ReplyDelete
  10. Salam ziarah, ramainya blogger adik... bertuah

    jemput ke blog akak di cheezemaz.blogspot.com. Manalah tahu teringin merasai keenakkan sos dari serbuk cheeze maz yg sesedap sos cheese wedge di kfc. harga pun hanya RM 10.00 sepack bg 200 gram (x termasuk courier)

    ReplyDelete
  11. Pergghhh komen dekat 300++ menanti..
    Wowwww!! :D

    ReplyDelete
  12. wah kira tirana aduka masuk blog femes la ni.alamak malunya saya..

    ReplyDelete
  13. tade hal..akak tak kisah..kadang2 setiap orang tu ada kekangan masing2...

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah... syukur... ramai peminat ni.. heheh

    ReplyDelete
  15. Perghhh mau lebam nak balas tu nnt.,jogging slow2 na..

    ReplyDelete
  16. Banyak nya komen sedang menunggu ye. Sebab cik sue pun rajin jenjalan blog kawan kaan kan. Sebab tu ramai yg sayaang cik sue ♥♥

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)