Tudung kanak-kanak

Dapat tips.. alhamdulillah ;)



Macam-macam respon yang saya dapat pasai kes kena `LUDAH HANTU`.. 


Penah jugak dengaq orang tua-tua sebut `kelopak garam` tapi still dok engat ludah hantu punya.. suspens gitewww.. haha



Macam deq la kata,


Deqla manjew said...
kena gigit menatang apa tah.. x psl2 hantu kena tuduh.. haha... penah gak kena mcm ni..pas tu jap je ilang la..


muahaaa.. nak glamour jugak.. ;)



Mira pula tanya,

Mira Adzlia said...
mst gatal mengeyam kn...huhu..adoyai..besar btol hasil nya tuh... 


Opkos mira.. dah terlebih `me-nge-nyang` tau.. memang kalau garu.. ya ampun sedap sangat.. pastu ghasa kan.. ;)



Kak ieta soh p ludah balik kat tempat tu.. tapi kat mana errkkk.. ghasanya tak da pula p merayap kat hutan atau taman.. 




eita said...
masa kecik2 dulu pernah kena...


arwah mak bagitau...
nak hilang kan tu..kita ludah balik kat tempat yg kena tu...
takpun ambik rambut wat garu..tempat yg kena kan gatal...




Oy yaaa.. baru saya ingat.. sebelom kes tehantuk tu.. ciksu ada p beli burger bakaq.. kat area AU2.. 



Seingat saya masa dok tengah tunggu brader tu siapkan burger.. saya tunggu kat kerusi yang disediakan tue.. lama la jugak.. beratapkan pokok yang rendang sesangat.. adakah di situ? sebab bangun pagi esoknya dah ada..



Masalahnya saya dok berdua dengan pak ajis.. tapi saya sorang je yang terkena.. huhu



Nway saya guna cara kak ieta tue.. amik rambut, garu kat tempat gatai tu(sebab rambut banyak gugur).. haha ... alhamdulillah la.. tak p kelinik pon.. 


7 Comments

  1. Takde pengalamn pula kena bnde ni, menakutkan plak..
    Video ap tu? kenapa tak dt play

    ReplyDelete
  2. alahai..
    sayangku sue....
    biasa nyer org ludah kat tempat yg gatal tu lah...
    hehehhe....

    alhamdulillah lah dah ok

    ReplyDelete
  3. pernah cuba semua cara eita tu..berkesan gak...

    ReplyDelete
  4. so dah baik belum ni.. harap dah okk...

    sue sorry.. akak lupelah kat cr tutorial yg blh klua jgn copy tu hihihihi.. nanti cr lagi...

    ReplyDelete
  5. huhu. mcm mcm petua org dulu. dah dpt ke emel details aritu?

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)