Tudung kanak-kanak

Dahi ku berbenjoi..

Salam Readers,

Saya tak tau nape tibe-tibe dahi saya benjoi dan kawasan sekitar mata ada biji-biji.. pastu kan kalau malam mesti ghasa gatai-gatai dekat kawasan sekitar tu.. dah la malam kan, tengah sedap lena dibuai mimpi bila garu bukannya nak ingat.. bila bangun pagi ngadap cermin :(

Nah.. amek kawww. dahi saya dah calaq balaq... huhu.. puas dok pikiaq saya ter`silap` makan pa pe ke.. tapi ghasanya tak kot.. adoyaiiii :(

apa yang saya ingat malam sebelom kejadian tu dahi saya memang ada tehantuk dekat kabinet dapuq tu masa tengah susun atur barang dalam kabinet.. so memang ada kesan benjoi dan lebam sikit.. dah tuam dan  tak gatai.. esok malam baru ghasa gatai pulak.. mmm.. masalahnya biji-biji tu dok melarat turun ke tepi anak-anak rambut.. huhu.. pagi tadi mata pulok bengkak.. jadi la sepet sat.. he.. he.. nape erkkk?

Pppsssttt: saya dah dapat peneka yang tepat.. next entry akan diumumkan yer ;)

7 Comments

  1. adoi.. sedihnya citer. ada allergic mknn kot. cer p klinik cek.

    ReplyDelete
  2. kesan hantuk tu kot..sian cik su moga cpt sembuh k

    ReplyDelete
  3. Awat pulak dah ni...tang bijik2 gatai tu, allergic kot..

    ReplyDelete
  4. xkn sebb terhantuk smpi melarat2 pulak.. dh g klinik ker?

    ReplyDelete
  5. owhh bermula dr sini ker....
    dah ok kot hari ni kan.. baru dtg komen hihihihihi

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)