Tudung kanak-kanak

selamat hari lahir =)

selamat hari lahir sayang.. hari ni umurmu telah menjangkau ke angka 1 tahun.... 17/januari/2011

walaupon 'mama' tak dapat bersama-samamu, 'mama' sentiasa mendoakan yang terbaik buatmu....

love u so much laling
inilah DARWISYA a.k.a wisya....yang teramat dirindui ...masa ni
baru masuk 4 bulan ....


inilah insan yang terlalu saya rindui....semoga wisya akan membesar sebagai anak yang solehah ....amin 

walaupon begitu saya bersyukur sebab masih diberi peluang untuk merasainya dan saat paling takut bila bagi wisya susu..
yer la belom da pengalaman jadi ibu dan macam-macam kes kita dengar bb tersedak susu kan..risau pon ada juga tapi
alhamdulillah saya berjaya melepasinya........

Masa jaga wisya saya suka bahasakan diri saya sebagai mama.. hehe..



2 Comments

  1. sabar ye.. nanti adalah rezeki.. Allah bagi perancangan terbaik untuk setiap umatnya.. :)

    ReplyDelete
  2. :) ooo..inilah buah hati ciksu ye. Takpe ciksu, insyaAllah tiba masanya akan muncul buah hati sebenar untuk ciksu.

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)