Tudung kanak-kanak

Hari Ini Dalam Sejarah

Meriah Keputusan Indonesia vs Malaysia Sea Games 2011 400x300 Meriah ! Keputusan Indonesia vs Malaysia Sea Games 2011



Malaysia gol 1-0...yeeyyyyyy...
macam tak percaya je kan...pada minit ke 85 seseorang telah menyelamatkan Malaysia...syabas fakry ...semangat 1 Malaysia...ngee.. :)

Seterusnya dapat melayakkan pasukan bola sepak Malaysia ke peringkat akhir yang akan berlangsung pada hari isnin nanti. pasukan manakah yang akan bertemu dengan harimau malaya..

adakah Indonesia? adakah Vietnam? haaaa...pasukan mana errrkkk..

jangan lupa saksikan perlawanan separuh akhir ke 2 pada malam ini
antara Vietnam lwn Indonesia
di Stadium Utama Gelora Bung Karno
jam 830 mlm
channel 801

....jom...jom ...kita ..tengok...tengok..bola..

haaaa...harap sangat Indonesia dapat dikalahkan oleh Vietnam...sebab peminat Indon ni fanatik...fanatik sesangat....isau nanti nak tengok Malaysia bertembung Indonesia pada final nanti..mau retak stadium utama gelora tu nanti dengan kehadiran penyokong tuan rumah..
heeee...gerun j...

tahu saja la kan Indonesia semestinya nak menang jugok-jugok untuk bola sepak sebagai penutup sukan sea...pelbagai cara akan dilakukan oleh mereka asalkan dapat melayakkan diri ke final...betul tak???

2 Comments

  1. harap vietnam menang..gerun gak kalau indonesia menang nanti nk kena bertembung lak dgn malaysia...eii..tak suka la..

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)