Tudung kanak-kanak

BIHUN SUP KEDAH DI JERTEH, TERENGGANU

Jalan - jalan cari makan di malam hari..
kepuasan dah duduk di Jerteh ni..
selalunya memang jarang sesangat nak keluar derak memalam..

Salah satunya sebab kurang lampu jalan.. gelap.. jalan pon agak berselekoh.. bahaya.. jalan selamat jimat poket duduk mereput di rumah. hahaha

Ini kebetulan keluar sebab Rania ajak pergi Giant. Alang-alang terus gi kedai biasa kami pergi ni.

Kak Ti buka juga waktu malam sekarang ni..

Ada menu SATE AYAM, NASI AYAM & BIHUN SUP KEDAH. Masakan panas pon ada.. Tapi malam tadi dah tak ada. Maybe nak raya haji kot..





Rezeki malam ni dapat sekali buah rambutan..



Jemputlah singgah makan sini deh..
In shaa Allah menepati citarasa..
Satey sedap.. berasa bahan perapan dalam isi ayam tu..
Nasi ayam pon ok..
Bihun sup pon sedap..
Paling win menu di sini menu sarapanlah..
NASI KERABU AYAM BAKAR, IKAN BAKAR.. TERBAIK..

Kalau mari Jerteh jemput singgah makan di sini. Ok.

3 Comments

  1. Sedapnyaa...kalau dari tempat Suami Paka, jauh plak nak ke situ...dah terkecur dibuatnyaaa

    ReplyDelete
  2. kat mana tu kedai? boleh bagi panduan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. slps hospital besut..
      terus depan sikit je..
      sebelah kiri deret jual ayam, sayur..
      ada kedai makan..
      itulah kedai kak ti..
      menu sarapan best
      tq singgah sini

      Delete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin