Tudung kanak-kanak

Gulai Telur, Ikan Bilis Goreng Bawang dan Bendi Rebus. Alhamdulillah..

Tengah sedap² dok mengunyah nasi di pagi hari yang dingin

Tetiba, dapat soalan gini 👇
.
.
.
.
.
.

"Bila baby ummi nak keluar ni.."

Kalaulah pertanyaan di atas tu dari mok senah, mok kiah.. mau tak tertelan nasi dalam mulut tu tahu... sangkut kat kerongkong je rasanya.. sentap mak nak oiiii 😂

Nasiblah pertanyaan tu dari anakku sendiri.. hahadoiilah anak.. hujung-hujung tahun ni sokmo dok tanya soalan yang memeningkan ummi nak bagi jawapan tahu.. sabaq ajelah..

Hampa sarapan apa pagi ni? kami dah kenyang pekena nasi ala² nasi kandaq ni. Hihihi. Jadilah, menu simple di hari minggu 😉




#daridapurciksu
#gulaitelur
#bendirebus
#ikanbilisgorengbawang

2 Comments

  1. Bendi rebus...samalah...hehehe..soalan tu...menikam sungguh dari Rania ya..sabar ya Rania..

    ReplyDelete
  2. Simple tapi sedap dan menyelerakan..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin