Tudung kanak-kanak

C3 SPIRULINA GAMAT EMAS

Uols dah baca belom entry pasai FEMMINA & KOPI G-CAFE PEGAGA
Kalau belom baca jemput le singgah. Hihi :)


Kenapa perlu ambik C3 SPIRULINA ni..
Satu sebab rasanya yang sangat sangat sedap. Rasa Blackcurrant gitew.
Senang nak ambik. Boleh minum terus atau bancuh dengan air. 
Contohnya kalau uols bancuh dengan air uols boleh bawa bekal pergi keja. kiranya macam pengganti air masak la. kalau minum air kosong tak da rasakan tapi bila minum C3 SPIRULINA memang sedap la. Pendek kata sekali rasa nak lagi. Haa gitew :-)

Suami saya suka sangat minum C3 SPIRULINA ni. Saya ambik dekat 5 botol jugak kot. Kandungan sebotol 500ml. Harganya RM75.00 sahaja.

Pengambilan C3 SPIRULINA boleh membantu
* Membekalkan nutrisi yang seimbang 
* Melancarkan fungsi sistem dan organ dalaman badan manusia 
* Merangsang penghasilan kolagen di dalam tubuh 
* Melancarkan dan membersihkan sistem peredaran darah 
* Menambah darah 
* Menyihatkan fungsi hati dan limfa 
* Memberi tenaga (bagi keperluan jantung) 
* Meningkatkan imuniti melawan penyakit 
* Mengandungi adunan unik zat nutrisi dengan faktor pelindung yang mampu membantu meningkatkan tahap kesihatan anda.
* Ia membersih, menstabil dan menyihatkan keseluruhan tubuh badan.
* Mengandungi Vitamin C, Koenzim Q10 dan Klorofil, menjadikan ia unggul dan lengkap.
* Memiliki kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk keperluan pemakanan kesihatan anda.

Tengok banyyakkan fungsinya. Sapa yang ada gastrik elok amalkan C3 SPIRULINA ni. Dia cuci luka dalaman. Kelebihan produk GAMAT EMAS ialah sebab adanya ekstrak gamat. 

Kami ambik produk GAMAT EMAS sampai habis rawatan di HSI, JB sahaja.
Lepas dapat result kami stop. 
Kami stop bukan sebab produk GAMAT EMAS tak bagus atau apa tapi kami rasa cukup la sampai di situ sahaja. Alasannya nak cuba yang lain pulak la. Boleh pulak ceng gitu erkkk!
Boleh je sebab kami yang keluarkan duit untuk membeli. Hahaa.

Tak rugi cuba produk GAMAT EMAS ni dia banyak membantu juga. 
Setakat ni saya dah pernah cuba losyen gamat emas, syampoo gamat emas & gel gamat emas. 

Nak baca entri pasai syampoo GAMAT EMAS klik SINIRumah terbuka GAMAT EMAS klik SINI.

Saya guna produk apa pula lepas tu. Haa, kalau nak tau kena la tungguu.. daaaaaa ^_____°

16 Comments

  1. Spirulina nih salah satu supplemen yg bgus jugak

    ReplyDelete
  2. salam dinda..

    kanda dtg,kanda dh promote femina gamat emas tu pd ipar kanda sbb saiz boobs dia cuma cup A..huhuhu.spirulina kanda pernah guna tp berbagai jenama kanda guna...ikut bajet,kalau leno murah sikit tp x tau la keberkesanannya sama atau tidak...

    ReplyDelete
  3. Anak akk kemas balik kul 12 la... Tapi lambat sgt bagi dia...hhhee

    ReplyDelete
  4. spirulina mmg suplimen yg bagus kan.. sihat tubuh badan nak2 ada gamat

    ReplyDelete
  5. dlu akak penah try sprulina ni..elken pun penah eh mcm2 pernah. :)

    ReplyDelete
  6. Banyak jugalah pelaburan QR ni.. banyak produk pernah amalkan...

    ReplyDelete
  7. rasanya spirulina ni mmg kaya khasiat dia.. :)

    ReplyDelete
  8. haa cikna minum ni jugak.. bancuh dalam air suam je.. memang bagus utk luka dalaman.. terbaik.. :)

    ReplyDelete
  9. byk ubat yg bagus2.. tinggal pilih yg mana bersesuaian jer ...

    ReplyDelete
  10. Sedap ke .....
    Banyak jugak khasiatnya tu kan QR....cubakan cik Su...manalah tau sesuai..

    ReplyDelete
  11. wahh, first time dengar spurlina. hehe :)

    ReplyDelete
  12. kalau rasa blackcurent tu mcm sedap je ciksu:)

    ReplyDelete
  13. Byk kelebihannya ye.... tak pernah try pun lgi...

    ReplyDelete
  14. akak ni nak kena cuba amik supplemen gak la...utk kesihatan

    ReplyDelete
  15. Ain : saya beli dengan member aje..
    cer try google.. cari ka fb gamat emas..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin