Tudung kanak-kanak

Sakura Mask Masker Muka Terbaik


Apa itu SAKURA MASK by Seqybeauty HQ

Sakura Mask adalah gel pelbagai fungsi kerana ianya mengandungi Sakura Plan Extract  dan Snail Extract yang terkenal dengan fungsi melembap, anti-penuaan, mencerahkan, dan juga mempunyai ciri-ciri anti-radang. Beberapa ekstrak tumbuhan juga ditambah untuk hasil yang lebih optimum.

✔teksturnya lain daripada yang lain sebab berbentuk gel
✔tak melekit, tak mengeras selepas tepek di muka 
✔selepas tepek, muka sejuk jah
✔anak-anak boleh guna juga. Jimat berbaloi-baloi. Beli 1 seisi rumah boleh guna
✔kulit lembap
✔kalau kulit badan gatal-gatal pon boleh sapu 

Ada masalah parut jerawat
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sakura Mask boleh membantu. Hanya beli sebotol Sakura Mask yang berharga RM80 kemudian sapukan #SakuramaskSQB setiap hari 15-20 minit dan bilas. 

Dalam masa 7 hari uols boleh tengok bekas jerawat uols makin lama makin hilang dan kulit uols menjadi semakin cerah dan bersih .

Tak perlu risau #SakuramaskSQB tidak mempunyai bahan seperti merkuri,hydroquinone dan paraben . 

Sakura Mask 
~~~~~~~~~~~
Untungnya sesiapa yang ada sakura mask tu kan. Panas panas boleh sapu sapu kejap di kulit wajah. Nyaman sangat nanti. Paling best masker ini tidak mengeraskan muka korang. Selepas sapu sakura mask, korang boleh sesuka hati siapkan kerja rumah seperti melipat kain, gosok baju dan paling penting boleh sembang. Hihihi

Tips 
~~~
Nak effect lagi sejuk boleh letak dalam peti ais. In shaa Allah sunburn hilang, siap dapat pakej glowing pinkish lagi haaaa nanti.. 

adududu tak mau cuba ke? Nak cuba mai lekaih wasap ciksu. Setiap pembelian produk seqybeauty ada free gift menanti korang. 

#seqylover
#kualabesut #codjertehkualabesut #igbesut #seqybeautyterengganu #seqybeautypantaitimur #beauty #sakuramask #masker #possatumalaysia 

Wasap CIKSU 0193080215


0 Comments