Tudung kanak-kanak

JANGAN BERDOA UNTUK DIBERI KEKUATAN DAN KESABARAN

Jom kita betulkan doa harian kita.. 😍😍😍

Sebab bila kita minta kekuatan dan kesabaran Allah akan datangkan org2 dan ujian2 berat yg akan menguji kekuatan dan kesabaran kita sebab Allah nak makbulkan permintaan kita..

Jadi mulai hari ni tukar doa kita dengan DIA, minta yang baik2 je ye, mintak je la nak duit juta2, nak rezeki anak ramai, nak rezeki kawan2 yang positif, nak rezeki dapat jodoh baik2, nak rezeki rumah selesa, nak rezeki agen2 yang agresif, nak rezeki ape2pon pun mention satu2 kat DIA...sebab jenis rezeki kan banyak, so kalau cakap nak rezeki melimpah ruah ape yang nak kene melimpah tu..

Kak amy belajar ni pun mase pergi woman heart journey ESQ hari tu dan baru kak amy tau selama ni kak amy silap berdoa dan lepas dari tu alhamdulillah kami sekeluarga dah tukar doa2 kami selepas solat dan alhamdulilah satu persatu yg diminta Allah permudahkan syukur alhamdulillah...

Ikhlas, Kak Amy.. 😉😉😉

#SilakanShareDenganBahagia
#Mylea

5 Comments




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)