Tudung kanak-kanak

"Kak muka saya jerawat, kalau saya pakai skincare seqybeauty berapa lama tempohnya saya dapat hilangkan jerawat kat muka saya?"


"Kak muka saya kusam, kalau saya pakai skincare seqybeauty berapa lama tempohnya saya dapat cerahkan kulit muka saya?"

"Kak muka saya jerawat, kalau saya pakai skincare seqybeauty berapa lama tempohnya saya dapat hilangkan jerawat kat muka saya?"

Jawapannya:
Kalau nak rawat muka yang bermasalah seperti jerawat, jeragat, muka kusam bukan macam petik suis lampu. Petik dan menyala. Pakai skincare terus muka cantik licin. Bukan macam tu. Kena sabar sebab tempoh pemulihan kulit ambil masa

Remaja : 21-28 hari
20-an : 24-30 hari
30-an : 28-35 hari
40-an : 30-42 hari
50-an dan ke atas : 45-84 hari

Dalam tempoh tersebut wajib minum air kosong secukupnya, kurangkan makanan berlemak atau berminyak, kurangkan terdedah dengan persekitaran yang banyak habuk dan jangan stres.



Ejen Sah SeqyBeauty 
0⃣1⃣9⃣3⃣0⃣8⃣0⃣2⃣1⃣5⃣
Kawasan: Daerah Besut, Terengganu
🚗: Jertih/ Kuala Besut/ Gong Kedak/ Kampung Raja/ Padang Luas, Terengganu
📮: Pos Seluruh Malaysia 🇲🇾


#ejenseqybeautyterengganu
#testimoniseqybeauty

1 Comments

  1. Betul tu, Ciksu. Kalaulah ada produk yang hari ni pakai, esok muka dah cantik memang laku habislah nampak gayanya...

    Yang penting kena sabar, tekun menggunakan produk tersebut dan menjaga pemakanan. Barulah boleh cantik ^_^

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)