Tudung kanak-kanak

Jumpa Syamimie & Zahra


nampak tak ! nampak tak ! gambar malap sebab lampu rumah pon malap. adoii. tak pa lah, janji ada kenangan untuk kita, kan ! 

akhirnya dapat bersua muka setelah sekian lama kenal. kenal melalui blog sahaja. sungguh tak sangka. semoga persahabatan ni kekal hendakNya walaupon masing2 jauh dan sudah berkeluarga. nak jumpa balik entah bila la, kan ? 

alhamdulillah, Allah permudahkan semuanya walaupon macam2 kisah ada.. kisah apa ! biarlah kami sahaja yang tahu. hikhikhik  :) 

sapa belum kenal lagi dengan mimie boleh singgah ke blognya.. nak order brooch pon boleh.. orangnya sangat kreatif dan lemah lembut ^_^

sebelum ni pernah jumpa blogger M di Langkawi. ada entrynya di SINI

22 Comments

  1. singgah isnin.. untung sababat blogger.. dri alam maya ke alam nyata..")

    ReplyDelete
  2. Bestnya dapt jumpa sesama sahabat blogger ni sis.... :)

    ReplyDelete
  3. seronokkan dapat jumpa blogger yang lain..

    ReplyDelete
  4. Wahhh .
    Besz nye dpt jumpe kwn knl dari blog huhu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dari alam maya ke alam nyata..face to face..

    ReplyDelete
  6. Kakak dok tengok Rania jeling kawan sebelah tu
    Tunggu masa ada peluang jumpa lagi dah boleh main bersama.
    Rania dah pandai berkawan tapi Zahra masih kecik lagi:)

    ReplyDelete
  7. hehe best kan bila blogger jumpa blogger.. walaupun belum pernah jumpa sebelum ni. :D

    ReplyDelete
  8. Haaah..gambar gelap....tapi betullah atleast ada gak kenangan kannn hihi

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum ciksu..
    Alahai.. Rndu pula nk smbng dgn ciksu puas2 face to face.. Hee.. Ciksu pun baik sngt.. :)
    Moga ada rezeki lg lpas ni kita berjmpa kn. :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah best nya dpt jumpa rakan bloggerkan. Umi rania dan mama zahra👍

    ReplyDelete
  11. Wah.. jumpa rakan blogger ya. Seronok jumpa orang yang biasa kita baca penulisannya je..entahla tapi macam rasa mengurangkan rasa ingin tahu kan?

    ReplyDelete
  12. Wah jumpa rakan blogger..bestnya..si rania tu kenapa penat sgt ke smp tertidur.hihi

    ReplyDelete
  13. ciksu terima kasih hari tu seronok jumpa ciksu ,ciksu baik sangat tolang kak mimie gan zahra dan tumpang kami sekejap hihihi semoga jumpa lagi insyaAllah :)

    ReplyDelete
  14. seronok dapat jumpa rakan blogger kan

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin