Tudung kanak-kanak

1 juta pageviews.. ye ke?


macam tak caya je.. alhamdulillah.. dah sejuta lebih pageviews blog QasehnyaRania ni, kan ! hari tu dok teringin nak screenshot total pageviews yang ke 1 juta tu. tapi.. tu la.. ceq terlupa la pulakk >_<

maklum le, blog qasehnyarania hanyalah blog yang berkisarkan tentang kehidupan seharian saya serta menu-menu masakan yang biasa kami makan di rumah. pendek kata blog personal la. bukannya blog travel atau blog masakan yang hebat-hebat nun haa.. tapi mana nak tau, satu hari nanti blog ni pon boleh jadi hebat juga kan. aamiin ;-)  

Pengalaman Buat Blog

Mei 2011.. mula berjinak2 dengan blog. masa tu masih belajar mengenai ilmu berblog. pelan2 belajar cara nak bw, nak promote blog pada orang luar.

kini.. setelah hampir 4 tahun berblog baru lah boleh merasa dapat 1 juta pageviews. jumlah post yang berjaya di"publish" setakat ni ialah 1912 posts.

buat blog dulu sebab nak isi masa lapang sesambil baca pengalaman ibu2 melayan kerenah anak memasing. dari situ saya dapat hiburkan hati sendiri sementara menanti "Permata Hati".

btw, terima kasih tak terhingga buat uols yang sentiasa singgah ke mari. tanpa uols entah apa yang terjadi dengan blog qasehnyarania ini. harapan saya semoga apa yang saya berkongsi di sini boleh dijadikan garis panduan. nak -nak buat uols yang masih berTTC. itu perkongsian utama blog qasehnyarania. selama 6 tahun menanti zuriat. pelbagai usaha saya buat. setiap orang tidak sama. tapi boleh dijadikan rujukan. mudah-mudahan.

setakat resepi-resepi yang saya kongsi tu apalah sangat. blog lain lagi meletoppsss kot. tapi itulah.. nak juga berkongsi dan dijadikan entry sebagai bahan bacaan buat uols yang singgah ke mari. sekurang-kurangnya boleh berikan idea, kan ! hiks ^_°

Terima Kasih & Doakan Saya

Mei 2015.. kiranya dah masuk tahun keempat saya sebagai "blogger". doakan supaya saya tidak berhenti menulis dan terus diberi kekuatan untuk berkongsi idea, pandangan dan apa saja perkara yang baik2 untuk tatapan uols.. aamiin.. 

Terima kasih..

19 Comments

  1. wah. tahniah ciksu ! hihi. insyaAllah sentiasa support ciksu .kis untuk rania sikit, emuah! :)

    ReplyDelete
  2. Wah, tahniah.. Alhamdulillah..")

    ReplyDelete
  3. Waaaahhh.
    Banyak tu .huhu .untunglerr

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...

    semoga anda cekal sebagai blogger...

    mselim3

    pls: dunia blogger pun byk cabarannya..

    ReplyDelete
  5. Tahniah! teruskan menulis dan share info je

    ReplyDelete
  6. Wah.. tahun sama kita mula berblog..dengan ciksu awal 3 bulan dah dapay lebih 1juta pageviews, bagusnya.. tahniah.. moga maju jaya blog ni..

    ReplyDelete
  7. hee tahniah kak!. ok la personal pun banyak bantu ibu ibu kat luaq sana, hihi

    ReplyDelete
  8. Wahhhh,tahniah2 nk jgk page view camtu Tp xtau bila dpt...

    ReplyDelete
  9. tahniah kak.. banyak tuu 1 juta. hehe Lissa belum sampai lagi huhu

    ReplyDelete
  10. wah dah ramai yang berkunjung tu...alhamdulillah

    ReplyDelete
  11. Tahniah ciksue..4tahun dah ye berblog..dh otai ni.hehehe

    ReplyDelete
  12. tahniah ciksu.. moga blog ni makin berjaya dan berkongisannya memanfaatkan orang yang membaca

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)