Tudung kanak-kanak

Segmen: Kuih Raya Kegemaran Saya


nak join klik SINI


Kuih kegemaran saya ialah Biksut Almond London. mula suka dengan almond london masa mula2 diperkenalkan dengan biskut ni. suka sangat sebab dalamnya ada inti BADAM. saya suka BADAM. 

kemudian berpeluang belajar dengan kak min masa duduk di penang waktu zaman bujang. kebetulan kak min ni tokei sekut raya. tiap kali raya puasa, chinese new year, deepavali atau krimas pasti ada member2 order. so, berpeluang tengok cara dan bagaimana membuatnya. sekarang kalau nak makan, buat sendiri aje :) 

jangan lupa join ye. sebab tarikh tutup pada 5 ogos 2015.. 

12 Comments

  1. Same laaaa.. :)
    Nani pun suke almond london..

    Jemput singgah blog baru www.itsnanieylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. gud luck and selamat hari raya..;D

    ReplyDelete
  3. heeee...nana kurang coklat2 ni ciksu ^^ tapi kalau makan sebutir dua boleh je telan :)

    ReplyDelete
  4. gudluck ciksu...akak suka kuih tart..hihi nak bgtau juga tu

    ReplyDelete
  5. BW sini dari segmen yang sama..
    http://kasihkuamani.blogspot.com/2015/08/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

    ReplyDelete
  6. Singgah dari Ga yg sama :)

    http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/08/segmen-kuih-raya-kegemaran-saya.html

    ReplyDelete
  7. Bestnya su pandai buat biskut raya kegemaran sendiri!

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)