Tudung kanak-kanak

Dalam Dilema !!

waduh-waduh gi mana ni !
betul-betul dalam dilema !

nak pergi tapi tak sampai hati nak tinggalkan permata hati..
nak di bawa katanya bayi tak digalakkan.. 
menangis tak berlagu la jawabnya ni..
huahuahua :’(

rasa bersalah la pulak..
tak di bawa, comfirm tak senang duduk saya nanti..
24/7 dengan saya..
belom pernah berenggang.. lain la kalau saya bekerja kan.. memang tak kisah kalau nak tinggal sekejap dengan ayahnya..
tapi tu la.. nawaitu asal saya, andai kata ada majlis tu memang saya nak bawa permata hati saya tu..

cik abe suruh tunggu tahun depan aje..
tunggu memang boleh tunggu ..
tapi belum tahu lagi macam mana pulak tahun depan tu.. 
kalau masih di kL.. in shaa Allah la kan.. 
kalau dah keluar dari kL.. 
mmmmm.. memang kirim salam je la gamaknya.. 

Ya Allah.. tolong la hambamu ini..

16 Comments

  1. Np kak?? Klu penting n terpaksa pergi..pergi je tapi klu x penting, xyah g..saya faham camna dilemanya nk tinggal ank..8 jam kat tempat kja pun rindu teramat. Saya x pernah lagi tdo tanpa ainul. X sanggup!!! Huhu

    ReplyDelete
  2. pk mudah je.. tmpt yg nak dipegi tu ada kepentingan utk baby jugak x? klu xde, takpe mak berkorban kejap, tunggu baby besar sket bleh pegi.. tmpt bukan utk kerja kan? maknanya bukan interview atau kursus la kan? semestinya hanya kepentingan utk mak nya je kan? ke cemana? hehe.. sbb takde details :P
    pk positif, berkorban demi anak adalah segala-galanya ^___^

    ReplyDelete
  3. nak ke mana tu..? hehe..

    kakak saya sarankan guna teknik BAD (bertanya Allah dulu).. cuba lah..

    ReplyDelete
  4. Oh..Agaknya ada jemputan majlis ye..

    ReplyDelete
  5. Majlis Siti ke? Kalau tahun depan ada lagi majlis yg ciksu nak pergi tu, hold la dulu. Kalau betul2 penting baru pegi.

    ReplyDelete
  6. memg rse berat ati kan nk bpisah dgn ank

    ReplyDelete
  7. Nak ke mana ni ciksu? Majlis tokti ke? Apapun moga ciksu buat keputusan yg teebaik...

    ReplyDelete
  8. Klu penting sgt pegi je ciksue.klu bley delay apa salahnya berkorban utk permata hati. Ssh kan nak dptkan dia.hehe

    ReplyDelete
  9. nak gi mana?? hehhe klu bwk bb membebankan better tak yah kot ;)

    ReplyDelete
  10. cik sue pilih mana y terbaik & lbh penting... moga cik sue dh temui jawapannya

    ReplyDelete
  11. X ckp pun nak pegi mana n buat apa.

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin