Tudung kanak-kanak

EPHYRA membantu banyakkan SUSU BADAN

jom baca komen daripada testimoni Ephyra sendiri


susu badan banyak + anak cerah dari mak ayah


susu badan banyak + pekat 



haaa, nampak, kan !! komen dari pengguna Ephyra sendiri. memang tak dapat dinafikan lagi hasilnya selepas mengamalkan Ephyra. 


saya sendiri sebagai testimoni Ephyra pon akui, memang dapat rasakannya selepas menjadi Ephyra sebagai pilihan no 1. terasa sangat bertenaga, nak2 saya seorang surirumah sepenuh masa yang sentiasa ke hulu ke hilir dalam rumah untuk siapakan segala kerja termasuklah breastfeeding baby. 




Selain itu, ephyra juga membantu membanyakkan susu badan saya. alhamdulillah. ini diakui sendiri oleh bidan kampung yang mengurut saya selepas berpantang hari tu. katanya susu saya pekat dan banyak. inilah hasilnya sebab sepanjang tempoh berpantang saya memang minum ephyra setiap pagi.  

kesannya sepanjang saya amalkan ephyra, saya perasan anak saya cepat kenyang, tidur pon nyenyak dan kelihatan ceria. Senyum je tapi kalau tiba masa dia mengantuk dan lapar, menangis la juga. Normal la tu kan :D

Alhamdulilah setiap bulan timbang anak, pasti ada peningkatan berat badannya. Hanya dengan fully breastfeeding dan yang paling best kulit anak pon bersih dari sebarang ruam. alhamdulillah.alhamdhulillah.alhamdulillah :P

meh layan gambar kami semasa dan selepas berpantang hari tu :)
kulit muka ibu berpantang pon nampak bersih.. tak kusam dan pucat.. tahu aje la, dalam tempoh berpantang mana ada nak tepek bedak, krim bagai kan..
bila minum ephyra bukan setakat anak aje dapat manfaatnya, ibu pon dapat juga.. so, bagi saya satu pelaburan yang sangat2 berbaloi :) 


hari ke 17 berpantang


hari ke 51 

so, pada ibu2 yang bakal bersalin, jangan lupa masukkan Ephyra sebagai salah satu keperluan ibu semasa berpantang nanti.


oh ya, saya mula minum ephyra dari sebelum mengandung, semasa mengandung (7 bulan), semasa berpantang dan sekarang menyusu badan sepenuhnya. Saya tetap setia dengan ephyra yang satu ini :)

Terima kasih Allah kerana pertemukan saya dengan ephyra, terima kasih Pn. Amiza kerana perkenalkan ephyra kepada rakyat Malaysia.
Semoga ephyra terus maju ke hadapan. Aamiin ;)

Mana nak dapatkan ephyra, moh le hubungi
website : http://www.oceanlife2u.com
fanpage (fb) : https://facebook.com/oceanlife2u
twitter : https://twitter.com/Ephyra2u
instagram : http://instagram.com/ephyra2u
no.telefon : 03 - 41417889
handphone : 019 - 3999238
email : info@oceanlife2u.com





16 Comments

  1. Assalamualaikum ciksu. alhamdullilah. serasi ye kalian dengan ephyra. sheila tak dan nak try la minum ephyra. ahaha tunggu dah bergaji esok lusa sheila beli la. hehehhee..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. geram tgok bby ciksu yg comey tu..

    ReplyDelete
  3. wah..mcm best je ephyra ni.nanti boleh la try

    ReplyDelete
  4. tapi epyhra mahal wuuuu. tapi bak kata ciksu. pelaburan yang berbaloi kan. kalau susu cukup banyak memang kita lapang dada sgt rasa. xrisau dah kan

    ReplyDelete
  5. best2..inshaaAllah anak kedua nanti nak minum ephyra..

    ReplyDelete
  6. bukan serasi dengan cik su
    saya belum penah guna

    ReplyDelete
  7. Pernah minum trial pack ephyra. Sedap ☺

    ReplyDelete
  8. Serasi sungguh ephyra ni dengan Ciksu. Rasanya dah lama juga Ciksu dok blog out tentang kebaikan ephyra ni.

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)