Tudung kanak-kanak

MAHA 2014 Kembali lagi..

setelah 2 tahun menanti akhirnya MAHA 2014 kembali lagi :-)
MAHA 2014 bermula pada 20/11/2014 hingga 30/11/2014.. selama 10 hari. kalau dekat dengan rumah, mau hari2 saya dok ulang pergi ni :D

kenapa mesti hari2 pergi?
sebab bagi saya bukan mudah nak meronda keseluruhan tapak MAEPS, UPM SERDANG tu. besar kot. sehari pon belom tentu habis meronda keseluruhannya. setiap tapak lain2 pamerannya. kalau tak pergi rasa macam.. alahai, ruginya.. 

Kenangan MAHA 2012 Part 1Part 2 & Part 3

cer tengok tapak MAHA 2012 


 rasa2 boleh habis ke sehari kalau nak meronda keseluruhannya. 

kawasan dewan dan tapak popular dish(PD)

yang sebenarnya kan, untuk tahun 2014 ni saya belom berkesempatan lagi nak pergi. in shaa Allah, kalau dapat pergi.. tempat pertama nak tuju ialah ke tapak pertanian.. nak bergambar dengan labu gergasi.. itupon sebab 2 tahun lepas tak sempat nak meronda sebab hujan. kalau ada rezeki tahun ni, dapat la kot. 

memandangkan tahun ni dah ada si kecik, so, kena pandai2 rancang kalau nak ke MAHA 2014.. penting untuk keselesaan bersama terutamanya buat permata hati kami tu nanti. cuaca sekarang pulak tak menentu. kejap panas, kejap hujan..

apa2 pon MAHA 2014 akan tetap dikunjungi.. semoga dipermudahkan.. in shaa Allah :) 

 ada antara uols yang dah pergi MAHA 2014 ke ??? 
jom la kongsi2 apa yang menarik untuk MAHA 2014 ni.. 

19 Comments

  1. Asslmkm ciksu.. Beruntungnya dpt ke sana..

    ReplyDelete
  2. Klu xde aral g maha 29 ni....;-)

    ReplyDelete
  3. tak berkesempatan lagii nak pergi :)

    ReplyDelete
  4. Salam kenal...singgah sini n terus folow...

    Kelmarin sy ke putrajaya lalu sini...teringin sgt nk singgah namun apakan daya...xlarat dh nk bpanas2 n bsesak2...huhu...

    ReplyDelete
  5. bestnya kalau dapat g.. takpernah kot g MAHA ni

    ReplyDelete
  6. menarik MAHA ni.. tapi kena tunggu keledek 4 orang tu besar sikit.. tak larat nak berlari lari anak kejar diorang.. haha

    ReplyDelete
  7. tahun ni tak pegi kot.. 2thun lpas pegi pun kawan ajak.. hehe

    ReplyDelete
  8. insya Allah ahad ni akak ke MAHA jgk...bwak FIl sbb dia nk cari orked =)

    ReplyDelete
  9. akak tak pernah pergi walo dekat ngan umah....tgk le kalo rajin kali ni leh gak singgah2...tgk2 produk iks yg okey kan....support barangan org kite....

    ReplyDelete
  10. Tak pergi pun, Ciksu. Yang lepas pun tak pernah terjah. Saya ni bila ada event macam ni memang malas nak bersesak. Nak bawa anak-anak yang dah besar tu pun malas.

    ReplyDelete
  11. kita p MAHA
    tapi x tawaf semua tempat la
    tak larattttttttt

    ReplyDelete
  12. Xpernah smpai lgsung.. ye la kita duk kat trg.. jauh jgk nk kesana.. msti kna bk ct berhari

    ReplyDelete
  13. tahun ni tak berkesepatan nak pergi...2 tahun lepas sebab masih study di upm banyak kali jugak nana pergi ..memang tak puas :)

    p/s : ciksue g nanti snap2 gambo dgn sicomel ye ^^

    ReplyDelete
  14. Tak pergi la ciksu. Tak berani nak pergi tempat ramai org nanti stress.

    ReplyDelete
  15. Wah.. Bestnya.. X berpeluang lagi nak pergi..

    ReplyDelete
  16. klu gi sini mcm2 kita bleh tau kan??

    ReplyDelete
  17. gigihnya cik sue walaupun ada baby ...

    ReplyDelete
  18. Teringin nak pegi.. Tapi dulu ddk dekat pun tak sampai juga.. Malas nak bersesak sesak

    ReplyDelete
  19. saya tak penah sekali pun pergi MAHA ni
    walau hati ada keinginan =)

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin