Tudung kanak-kanak

Kelengkapan Tidur Bayi

apa yang perlu ada:
Baby Coat
 (tak beli tapi adik ipar kasik pinjam yang dia punya. ntah cik abe nak pasang ke tidak tak tahu le. kita tengok ler nanti2 camno)
Set Tilam Kekabu Bayi
Kelambu Bayi

SET TILAM KEKABU BAYI 

untuk set tilam kekabu bayi saya tempah khas dengan Kak Amirah
beli online je senang. nak keluar masuk kedai rasa macam maleh bebenor. muahahaaa.

macam kes saya hari tu, saya nak seperti contoh set yang dah ada tapi tak da rezeki sebab warna yang saya nak tu dah habis. so, Kak Amirah  cadangkan warna blue turqoise. warna ala-ala blog & ephyra giteww. kebetulan sama pulak dengan baju nikah saya dulu. apa lagi, terus bersetuju aje la.. ihik :) 

jangan risau oke sebab Set Tilam Kekabu Bayi ni handmade. serius, memang santek sesangat + kemas + pandai beliau mix & match corak sarung tilam + bantal. masa sampai hari tuh, tak nyabor cik abe nak tengok ’permata hati kami’ rasmikannya ^^
selain tu, kita boleh request main fabric yang kita nak. pepandai la nanti Kak Amirah kerjakannya. hihihi.

apa yang ada untuk full Set Tilam Kekabu Bayi 

1) Tilam (size 25x35 inci) + sarung
2) Bantal Kepala + sarung
3) 2 Bantal Peluk + sarung
4) 1 Mini Quilt (comforter)
5) Bantal Kepala ’NewBorn’ add RM25

sangat-sangat cantik dan memuaskan hati saya. 

kalau uols pon tertarik, jemput la singgah ke
http://www.facebook.com/amirah.collections
kat sana uols boleh rambang mata nengok pelbagai lagi corak yang menarik..!
singgah tau, jangan tak singgah pulak ^^

KELAMBU BAYI


siap sedia untuk menerima ’permata hati’ yang dinanti.

kelambu bayi tu saya beli di Mydin. kalau tak silap harganya dalam lima belas hengget lebih la. bagi saya kelambu bayi ni pon penting. risau nyamuk gigit kan. 
maklum le kawasan rumah saya ni banyak nyamuk. so, perlu bersiap sedia :)


18 Comments

  1. Cantik... Pngalaman sy, mmg pkai kejap aje tilam bby ni.. Slebihnya selesa dok berdakap dgn bby ke sbb susu badan kn..

    ReplyDelete
  2. pastinya teruja kan CikSu... Alhamdulillah, suka tengok kegembiraan CikSu...

    ReplyDelete
  3. Sgt cute hamparan tido bbg. mak bby pon bole tompang sekaki...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum ciksu. ahhaha dah agak dahhh.. awal bulan ek due date? jaga diri korang baik2 ye. nanti jangan lupa share cerita, kenangan tu ~~~

    ReplyDelete
  5. cantik tilam tu..hee masa hakimi dulu tilam n kelambu tak pakai lama pon.. tidur sesama mama atas katil..heee

    ReplyDelete
  6. comei sgt tilam baby..aritu ingat masa anak ketiga ni nak belikn baru jugak tp last2 tak jadik..omaknya kedekut dok mengumbah tilam bantal kakak n abgnya jek kan..hahahaha

    ReplyDelete
  7. Seronok tgk org buat persiapan sambut baby...sendiri plak yg excited sama...hihihihi.Semoga semuanya dipermudahkan..Amin

    ReplyDelete
  8. cute je barang-barang baby ni .. suka tengok.,

    ReplyDelete
  9. cantik..... mmg tak sabar kan nak tunggu first baby... cam saya dulu la... tapi saya beli semua kelengkapan baby masa dah 8 bulan peknen....

    ReplyDelete
  10. tak sabar nak tengok wajah comel puteri ciksue :)

    ReplyDelete
  11. cantiknya. teringin nak buat dan hasilkan produk mcm ni.

    ReplyDelete
  12. nih makin tak sabar nk tgk baby sue nih..

    ReplyDelete
  13. Lawonya tilam beby.. Kenan betul. Hihi.. Kalernya pun sejuk mata memandang.

    ReplyDelete
  14. Cantik lah design & kaler. Berkenan plak kita tgk ciksu.

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)