Tudung kanak-kanak

Koleksi Dress & Jubah ^_°

Lagi satu kan, kalau korang nak tau.. tahun 2013 saya banyak beli baju jubah & long dress..  tak tahu kenapa tapi niat saya cuma satu.. nak bergaya ala2 feremfuan ngandung gituu :) nampak sangat tak sabor nak ngandung kan.. Hikhik. 

 Saje je sebenarnya.. yang pasti saya tahu mesti akan ada yang bertanya..

kalau orang bertanya..
"dah pregnant ke?"

saya jawab le.. 
"in shaa Allah, coming soon.."

Nah tepek sekeping gambor cik puan isteri yang tak nyabor nak feeling ibu hamil. Hihihi..
gambo raya tahun 2013 *_^


..Ingat satu je, kata kata kan satu doa..

Ni antara koleksi yang dikumpul tahun lepas.. jadi le..


 ;)

20 Comments

  1. Bolehlah pakai selalu CikSu apa salahnya. Kalau kakak suka tengok org slim-melim pakai dress macam ini. Manis dan cantik:)

    ReplyDelete
  2. kurusnya ciksu...sy bila nak kurus semula

    ReplyDelete
  3. insyaallah, ade rezeki tu nanti :)

    saya pon suke sangat dengan maxi dress, pilihan pertama kalo nak hang out mesti dress sebab senang one pieces jer kan. kalo pakai jeans, kene pikir pulak bajunyer.

    ReplyDelete
  4. dress/jubah labuh pun skrg trendkan... ape dehal ngandung x ngandung blh digayakan... mmg jimat...

    ReplyDelete
  5. Akk tak der koleksi long dress/jubah pon. Sebab susah nak cari saiz org kecik sangat nih.

    ReplyDelete
  6. saya doakan ciksue cpt2 dpt baby yer... sy pun skrg suka pakai jubah/maxi dress...cantik, selesa dan elegan...hehe

    ReplyDelete
  7. Mudahan dengan niat harapan n doa akan menjadi kenyataan...InsyaAllah masin mulut..

    ReplyDelete
  8. slim comel je su.. akak nk gk pasang imppian nk kurus gini nnti..rindu zaman kurus..hehe..jubah n dress kesukaan akk jg..selesa je pakai kn..

    betol tu su..kata2 kita adalh doa..smga tkabul impian dan doa su..amiin

    ReplyDelete
  9. Percaya tak kalau saya kata masa saya kat U lagi saya sangat suka tengok student or staff u yg pregnant.rasa nak pregnant juga.ada kawan cakap saya buang tebiat:)

    ReplyDelete
  10. Wah.. Byk tu... Insha Allah ada rezeki tu..

    ReplyDelete
  11. akak pun sekarang memang banyak pakai jubah je sue, akak perasan ramai yang duk perati kat perut, uhuks :)

    ReplyDelete
  12. kan fesyen tu..bukan utk orang mengandung je..
    semoga apa y sue hajatkan akan termakbul..amik berkat tu..hehe

    ReplyDelete
  13. Alaa ciksu.. Xsemestinya dress tuk orng ngndung je.. Hehe.. Sy dulu pun suka pkai dress.. Sng sekali sarung je.. Hihi
    Moga2 lpas ni ciksu dpt pkai hari2.. Amin..:)

    ReplyDelete
  14. comey ciksue selim molek tu..awat gmbor blur..hihihi..

    ReplyDelete
  15. dari situ pon dah boleh nampak.. ciksue suka biru ea?? :D

    ReplyDelete
  16. salam QR..
    alhamdulillah..hihi..comenye ciksu.. :))

    ReplyDelete
  17. Orang selim pakai apa pun cantik.

    ReplyDelete
  18. xpe inshaAllah satu hari nanti ciksu pasti akan melaluinya juga..

    akak pun suka pakai jubah & dress skrg ni

    ReplyDelete
  19. pakai dress mmng selesa sgt...pic cik sue tu blur skit tapi nmpk slim ;p

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)