Tudung kanak-kanak

Blog berwajah baru

Semua dah sedia maklum kan yang
blog QASEHNYARANIA "RAJUK JIWA MENANTI PERMATA" 
telah bertukar baju sempena bulan kelahiran saya Februari yang lalu. Masih setia dengan orang yang sama mengedit blog saya sebelum ni. Ini kali kedua saya bekerjasama dengan si dia :D

Saya rasa saya mula bagitau si dia yang saya nak edit blog sejak bulan 11/2013. Kebetulan masa tu si dia nak ke KL sebab konvo di PWTC. Si dia dah cakap awal awal amik masa sikit kali ni untuk siapkan blog sebab si dia sibuk. Tak pa saya tunggu. Tunggu punya tunggu akhirnya bulan 2/2014 berjaya juga si dia siapkan blog kesanyangan saya ni. See, lamakan. 

Hampir berbulan lamanya saya sanggup menanti hasil kerja si dia. Saya tak kisah walaupon tunggu sebegitu lama kerna saya pasti hasil kerja si dia akan membuatkan saya tersenyum lebar selebarnya. Hihi!
Macam si dia kata "kesabaran ada hikmahnya"..

Berbalik pada blog, saya masih nak kekalkan warna 
"orange, lobak merah, simple & kemas"

Si dia memang berani mencampur adukkan warna yang bersesuaian. Saya dapat warna ala ala warna kotak EPHYRA gitew. Macam tau tau je EPHYRA dihatiku. Hihi!

Keseluruhannya blog ni di edit oleh si dia. Saya just cakap nak macam tu dan macam ni. 
So, saya tersangat sangat la berpuas dengan hasil kerja si dia. Selebihnya uols sendiri la nilaikannya ye.

Si dia yang saya maksudkan ialah pemilik blog ECADWINKYASHA


Kalau uols pon berminat nak dapatkan sentuhan hasil dari si dia sila jangan malu jangan segan untuk contact si dia di BLOG ECA & FB ECA. In shaa Allah hasilnya pasti tidak akan mengecewakan uols :D




28 Comments

  1. Patut pun lain.....okje ni jenis simple je QR tp takut tak puas hati kerja orang...hehe....kalau cenggitu katanya redho apa yg ada ajelah hehe

    ReplyDelete
  2. Kalau puas hati mmg rasa nak bagi orang yang sama edit blog kan.. sesuai citarasanya...

    ReplyDelete
  3. http://tudunglabuhmurahnurapparels.blogspot.com/2014/03/giveaway-jalinan-silaturrahim.html

    ReplyDelete
  4. http://tudunglabuhmurahnurapparels.blogspot.com/2014/03/giveaway-jalinan-silaturrahim.html

    ReplyDelete
  5. setuju dengan akak...puas hati dengan hasil tanya eca..;-)

    ReplyDelete
  6. as salam ciksu,
    cantik! zaza suka pemilihan kaler.. header pon awesome! dato CT tu hihi..

    ReplyDelete
  7. salam QR..

    ALhamdulillah..mmg sesuai kombinasi kaler dn meletoppp..suka tgk wajah baru blog ni.. kaler block n mengancam..hihi..

    QR suka mkn carrot ke.? ;p

    ReplyDelete
  8. Memang cantik blog wajah baru ni sis..:)

    ReplyDelete
  9. memang cantik CIksu!... mesti Ciksu puas hati kan :)

    ReplyDelete
  10. erm... teringin gak nak suh dia edit blog sendiri...hihi

    ReplyDelete
  11. cantik la ciksu.. warna pon menarik! memang kena

    ReplyDelete
  12. thanks CikSu..kesabaran ada hikmahnya :)

    ReplyDelete
  13. patut la macam lain jek masa memula masuk tadi.. tp yg pastinya tema carrot jd pilihan.. cantekkk.. :)

    ReplyDelete
  14. cantik la rupa baru blog ni ciksu. saya nak tukar jugak tapi nak buat snediri tapi tak reti,.huhu,,,

    ReplyDelete
  15. cantik... picca ngan dato tu yg mahal tu

    ReplyDelete
  16. patut masuk blog cik sue lain je hihi

    :D

    ReplyDelete
  17. cantik!! heeh saye pon ngat nk tukar jugeklah cik sue

    ReplyDelete
  18. wah..warna lobak tak hilang ditelan zaman..cute jer..IbuNoey pun teringin nak minta pakar edit blog IbuNoey..

    sorry,chef Sue,dah lama tak BW.hehe..doktor kat HAT tu ada yg pmpn ada lelaki.tapi doktor pakar pmpuan.yg sambut baby pun pmpuan..

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum

    Jemput visit facebook page Hijab by Jentayu

    Kami menawarkan variasi tudung yang cantik2 pada harga yang berpatutan..siap ada diskaun lagi kalau beli banyak

    Selamat bercantik-cantik, iklas dari Hijab by Jentayu

    ReplyDelete
  20. cantik blog ciksu ni.. sentiasa ada perubahan.. :)

    ReplyDelete
  21. Cantik dah blog Ciksu sekarang ni. Ada satu ketika tu, bila saya ke sini ada aje masalah tak boleh nak buka. Lain macam bentuknya. Rupanya dalam proses nak bertukar rupa, ya :)

    ReplyDelete
  22. Seriusly... blog cik sue skrg mmg cantik!!

    ReplyDelete
  23. Eca yg bt kan ye..ariu ad tbace gak kat blog eca.hihihi

    ReplyDelete
  24. patutlah blog ciksu nampak lain, rupanya tukar baju.. :)

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)