Tudung kanak-kanak

SAYA NAK BLOUSE CANTIK dan MURAH DARI MOMS MADNESS GARAGE

Nak selesaikan entry ni dulu sebab kena tag dengan rosreeza.. CGL ke 3 di tahun 2014.. 

Klik SINI untuk sertai.. 

Saya jawab ye

kenapa korg suka barang murah?
sebab dapat jimatkan duit.. hahaaa tapi kalau boleh jangan la barang murah tapi kualiti tak da langsung.. agak agak berbaloi dengan harga & barang tu kira ok la.. 

pengalaman manis dgn online shopping.
seingat saya, saya jarang beli barang 'online'.. kalau ada pon setakat ni ialah saya beli pemanggang ajaib dengan kak atie.. pengalaman manis bila beli 'online' ialah bila barang selamat sampai ke tangan kita.. di samping tu dapat mengeratkan hubungan kawan alam maya.. member blog jugakkan.. sekurang kurangnya dapat membantu rakan yang lain..

Saya nak tag semua yang baca lah, boleh.. hihi.. tapi disebabkan penganjur nak 2 orang sahaja, so, saya pilih AZATIESAYANG & NANAKIMIE

GA bermula pada 18/2/2014 & tamat pada 2/3/2014

19 Comments

  1. mg berjaya yer , singgah ptg ari ni!

    ReplyDelete
  2. gudluck ciksue!heee...nana mmg da bookmark giveaway ni,tunggu masa nak join je:)

    p/s: wah,blog ciksue da berwajah baru,cantik!

    ReplyDelete
  3. Salam Sue,Good luck ya.Terima kasih TAG k.atie.InnshaaAllah k.atie join gak.

    ReplyDelete
  4. saya pun suka barang murah tapi opkos la kena berkualiti hihi

    ReplyDelete
  5. wahh..ciksue tukar template blog ye?? cntik header.. ♡♡

    ReplyDelete
  6. selamat ptg su..slmt bhujung minggu....
    good luck ..:)

    ReplyDelete
  7. eh eh wajah baru, all the best CikSu...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum ciksu.. semoga berjaya ciksu..

    ciksu, nak tanya sikit, macam mana nak setting kotak komen ni, kalau orang komen dia tak terus keluar kecuali bila dpat keizinan lepas kita semak?? blh tunjuk ajar tak?

    ReplyDelete
  9. gudluck ciksue... :)

    blog berwajah baru yea.. :)

    ReplyDelete
  10. semoga kita berjaya ye Ciksu.. hihi.. boleh ke ucap camtu?..

    ReplyDelete
  11. deqla pun suka brg2 murah.. al-maklum bajet sokmo lari..mmg kena cari hok murah2 jelah..huhu

    ReplyDelete
  12. salam QR..

    huhu..cma tetinggal bas..
    apepun2 gud luck jgkk :)

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)