Tudung kanak-kanak

Cuti sekejap. hew.hew.hew

Ala, macam tak biasa. setakat 2,3 hari tak updated blog apa lah sangat kan. bagi seorang blogger yang tak berapa nak tegar ni :D normal la kan. sibuk dengan kehidupan seharian gitew..

Macam saya juga la. sibuk tunggu kekanda ku pulang bercuti. bila dah kekanda selamat masuk rumah makanya, no ngadap ngadap blog. haha. isi masa yang ada dengan aktiviti bersama. masa itu emas. 

Sebentar tadi Kekanda dah pon bertolak balik ke Kuantan. semoga selamat sampai ke destinasi dengan selamatnya.. aamiin ;)

Masa untuk balas jejak dah berlangsung sebentar tadi. alhamdulillah, dah settle 4,5 blog. 
sekarang tiba masanya untuk beradu. selamat malam.. 












23 Comments

  1. Patut lah senyap..ada cik abe rupanya..hehe

    ReplyDelete
  2. sama la ciksue..kalau hubby kat rumah tak kan la nak mghadap lappy aje kan..kang terabai pula cik abg..

    ReplyDelete
  3. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Hihihi..kan ciksu.suami ada dpn mata xkan kita nk hadap blog plak...sy pun salu ngadap time abg kuar...klu dia ada lyn tv ssma..:-)

    ReplyDelete
  5. smoga kita berdua pregnent.. hehehe... tak puas kan cuti.... eerrmmm si kecik saya tu menangis hari ni gi sekolah... biasalah baru lepas cuti...

    ReplyDelete
  6. Sy lg lah dah berminggu minggu x update.... x dak story nak tulis

    ReplyDelete
  7. aktiviti bersama... hikhikhik... ganas je bunyi nye...

    ReplyDelete
  8. hihi.. Ros pun selalu je cuti berblog.. sendiri mohon, sendiri luluskan cuti tu..

    ReplyDelete
  9. Salam, ciksu. Ciksu nak order barut baby ke barut org dewasa? Saya buat barut baby je. Utk ciksu ke? :))

    ReplyDelete
  10. hehehe..saya pun weekend jarang update blog..husband tolong update.. hehehe

    ReplyDelete
  11. betui tu
    kak pon kalau blk rumah lps keja
    mmg tk mhadap henpon sgt
    time utk layanan anak dn suami..hikss

    ReplyDelete
  12. nanti bila saya dah masuk plkn, di situ lah masa blog saya akan bercuti 3 bulan hihi selamat bercuti la ciksu hehe

    ReplyDelete
  13. sama la. saya pun ada masa dgn blog kt ofis je. bila blk mmg ngadap si kecik Fateh Uwais jela hihihi

    ReplyDelete
  14. demi suami kan.. apalah sgt blog ni kan.. hihi.. kalo deqla pun nak jer berkepit ngan suami.. :p

    ReplyDelete
  15. Haha.. ni ke entry ni.. kelakar juga komen tukang karut tu ya.

    ReplyDelete
  16. akak weekend mmg x update blog la,bkn setakat weekend,klu cuti pjg mmg x berupdate la

    ReplyDelete
  17. Kalau dengan family memang tak menghadap blog. Keluarga kena diutamakan. Blog jatuh nombor dua dalam hati :)

    ReplyDelete
  18. salam QR..

    huhu..
    beselah,,klu dah berjauhan. bila dah balik,kene la luangkan masa giteww..

    ReplyDelete
  19. salam QR..

    huhu..
    beselah,,klu dah berjauhan. bila dah balik,kene la luangkan masa giteww..

    ReplyDelete
  20. setia menanti kekanda ye ciksu.. heheh..

    ReplyDelete
  21. kena pandai bahagi masakan.. :)

    itu yg penting bila dah ade kekanda.. :)heeee

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)