Tudung kanak-kanak

Relax la akak-akak semua.. hihi


Thanks ye buat semua readers blog QasehnyaRania yang sentiasa alert tentang saya.. mekasih manyak2 tau.. sayam uols ketat2 hoccay ;)

Jangan la terkezut ye pasai entry Pathology Department, Hospital Sultanah Aminah, JB.. tu tau.. yang sebenarnya itu memang kisah perjalanan rawatan Ciksu untuk tahun 2011 punya.. kan saya dah gtau yang saya mula dapatkan rawatan di hospital mulai tahun 2011.. 

Tujuan saya buat entry tentang rawatan tu semua just untuk berkongsi pengalaman dengan uols.. di samping dapat membantu rakan2 lain yang senasib dengan saya.. kiranya saya bagi jalan la ;p

Sekarang saya dah transfer buat rawatan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL).. kan saya dah pindah balik KL.. so, lepas dapat result dari Doktor Pakar Hospital Sultan Ismail, teruih saya minta transfer ke HKL.. oooopppppsssstt.. kisah seterusnya nanti saya update k.. stay tuned tau :)

So, memang tak ada apa yang nak diperbetulkan di situ ;)

Daaaaaaaaaaaaaaa... ^___-





8 Comments

  1. Assalam ciksu!!
    lamanya x singgah sini..:D

    ReplyDelete
  2. ohhh.. alert sungguh kan kawan2 kita ni.. ;)

    ReplyDelete
  3. owhh.. kesahnye.. hihi..ada yg salah paham eh? hrp dah jelas lepas ni.. ;)

    ReplyDelete
  4. ehh lupe pulak deqla termasok dlm golongan yg slh phm tu..hahahaha.. bila tgk blk entri tu baru perasan..adeyh..tepok dahi sendiri.. yela sue.. mmg xde apa dah nk dibetulkan kat situ.. mungkin cara sue berciter tu deqla agk x phm.. kena lebih details kot.. ngeee..

    ReplyDelete
  5. salah satu usaha.. insyaAllah ada rezeki menyusul.. Amin..

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)