Tudung kanak-kanak

Exabytes 100 Blogger Ads Program


Alhamdulillah. Dapat juga akhirnya bekerjasama dengan Exabytes. Hihi.

Sebenarnya dah lama saya dok atur strategi nak memohon Exabytes ni. Dari tahun lepas lagi. Cuma masih takut2. Ye la takut permohonan saya ditolak. Lagipon UV saya tak la semantap mana kan.

Tetapi setelah di nasihatkan oleh rakan blog, siapa lagi kalau bukan Cik Puan IntanBerlian, maka saya pon dengan berani dan penuh keyakinan terus hantar email untuk memohon. Hihi.

Alhamdulillah, setelah hantar email. Akhirnya blog saya berjaya melepasi syarat2 yang ditetapkan. Lega :)

Saat saya dapat invoice dari pihak Exabytes tu, masalah pulak melanda. So, terbantutlah sekejap.

Usaha punya usaha. Alhamdulillah dah siap lengkapkan invoice yang diberi. Sekarang hanya tunggu masa untuk dapatkan banner dan tepek dekat blog.

Kalau uols pon berminat nak apply Exabytes ni, boleh lah singgah SINI untuk tengok syarat2nya.





0 Comments