Tudung kanak-kanak

Cheezy Wedges homemade



Dah sarapan kew pagi tadi.. kalau belom meh nak blanja tengok Cheezy Wedges ni, nak :)

Memang puas hati. sedappppnya berbaloi2 tau. semuanya homemade. cheezy wedgesnya. coleslow pon sendiri bikin. bukan tapau dari kepci atau MB ye :)

Tak caya uols kena buat sendiri hokay.. nak beli serbuk cheese tu.. senang je.. meh singgah D`Hannah Shoppe. beli dengan kak dayana.. comfirm uols puas hati macam saya.. 

Saya lagi ler berpuas hati sebab Halal Cheese Powder tu saya dapat free..

pppsssttt: agak tak mengenyangkan mata, sila la mai ghumah saya :)


16 Comments

  1. hadoi...saya dah la gila kentang...lagi2 wedges ni..ada yg pi singgah kfc jap lg...hehe

    ReplyDelete
  2. ciksu..sedapnyaaaa...saya tgh lapar ni..tergoda tgk tu..

    ReplyDelete
  3. mmg best buat sendiri..murah n berbaloi..dpt makan dengan byk.hiks

    ReplyDelete
  4. memang tak kenyang, rasa macam nak mintak sepinggan tu hiksss

    ReplyDelete
  5. buat sendiri lagi puas hati..cheese pun dah ada..senang kan...

    ReplyDelete
  6. amboi... tak menahan akak tgk gambo aih

    ReplyDelete
  7. kalau dekat ni dah lama terjah rumah ciksu..heee

    ReplyDelete
  8. rajincik sue masak even berdua yer.... jaa salute tahu!

    ReplyDelete
  9. gulpp..!
    siap ada coslow lagi tu.. :)

    ReplyDelete
  10. mintak coleslow sikit boleh tak ciksu.

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)