Tudung kanak-kanak

Shopping With Zalora..


Mula2 dapat email tu rasa teruja juga.. ye la sape yang tak kenal dengan zalora.com kan.. 

Tak tunggu lama, saya terus balas email pihak zalora.com.. alhamdulillah cepat dan pantas sekali berurusan dengan pihak zalora.com ;)

Saya first time nak shopping di zalora.com ni maklumlah saya kan dapat voucher RM50 tu.. syukur alhamdulillah terpilih juga :)

Bagi yang pernah shoppping di zalora.com semestinya tahu kan apa yang ada di sana.. macam2 ada dari pelbagai jenama tak kira untuk lelaki atau wanita baik dari segi pakaian, kasut dan aksesori.. semuanya cantik2 belaka, rambang mata nak memilih tau.. tak caye cer klik sini ;)

Saya pilih untuk shopping kasut sebab saya suka kasut.. untuk wanita saja ada pelbagai jenis kasut antaranya ada heels dan flats..

Saya suka kasut yang jenis flats sebab lebih selesa dan puas berjalan.. jenis flats ni ada pelbagai jenis jugak.. ada yang jenis flip flops, sandals, brogues, ballerinas dan loafers.. kalau sebelum ni koleksi saya banyak dari jenis loafers..

So, kali ni saya nak try jenis ballerinas pula.. saya pilih kasut yang ber`flats` dari jenama Koumi Koumi.. nampak menarik dari segi warna dan reka bentuknya.. ada tiga jenis warna.. jom tengok yang saya pilih..



Koleksi terbaru ni.. jangan risau bab harga ye sebab kesemuanya harga mampu milik.. nak lebih jelas klik je Ballerinas Shoes.. 
Saya pilih warna brown sebab cik abe cakap yang ni simple but nice lagipon cik abe memey suka warna brown pon ;) siap ada riben cute lagi tu.. 
Tak sabar menanti ketibaannya nanti.. kalau menepati keselesaan kaki saya, lepas ni boleh la shopping lagi.. hihi.. hahahaaa

Kelebihan bershopping di zalora.com ialah tiada caj penghantaran.. so, apa tunggu lagi cepat klik www.zalora.com.my sekarang ;)





25 Comments

  1. cik siti pn dpt msg tuu...tp last week nak order, tp brg yg nak beli tuu habis stock plak...tringin nak beli kasut...tapi takut tak selesa...huhu

    ReplyDelete
  2. nnt update ye pasal kasut tu..

    ReplyDelete
  3. mmg cantik pun... sk yg riben tu :)

    ReplyDelete
  4. Ayna pun baru je send email untuk voucher RM50 tu. Harap terpilih lah ^^

    ReplyDelete
  5. wahhh..bestnya...!
    Nur belum pernah shopping zalora lagi...

    hihih

    ReplyDelete
  6. wahhh kita xpernah shopping kasut online...takot bila da smpai nnt xberkenan hahahaa...bestnya dpt baucer tu...

    ReplyDelete
  7. saya tak pernah beli barang on line... sebab saya lebih suka pegang dan pilih sendiri barang yg nak beli... tapi design Zalora ni mmg nampak cantik2 jer

    ReplyDelete
  8. pehh seronoknya dapat shooping kat zalora...

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat voucher. cikna belum pernah cuba lg shopping kat zalora.

    ReplyDelete
  10. kemeja petak lelaki kat Zalora cun2.. tp xpernah beli

    ReplyDelete
  11. pilihan sama dengan mamaD, selesa bila banyak berjalan jalan katanya....

    ReplyDelete
  12. Skrg ni dimana pun org bercakap pasal zalora kan..mmg glemer ler skrg..cantik pilihan awak..harga pun berbaloi..alynn tak pernah try lagi..maybe one day..

    ReplyDelete
  13. Cantik tu..kfieda aritu teringin gak nk ksut tp yg berkenan takde saiz...huhu

    ReplyDelete
  14. Hamboi...promote nmpak. Nanti update yer dh sampai.

    ReplyDelete
  15. saya pun tengah tunggu pengesahan dari zalora..wah tak sabarnya tengah fikirfikir nak beli apa dengan voucher tuh :)

    ReplyDelete
  16. wah...xpernah shopping lagi kat zalora nih

    ReplyDelete
  17. salam ciksu..

    cantik kasutnya tp kalau sy pakai kasut yg mcm ni,alamat terketek2 le sbb sy pendek..kena pakai kasut bertumit sbb nak nampak tinggi,hehe

    ReplyDelete
  18. cantik sgt la cik sue....suke kaler dia...

    ReplyDelete
  19. wah akak tgh cuba ni,..tak sabar tgg email zalora yg ke 2,...tingin nak sopin gak

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)