Tudung kanak-kanak

Selamat Tinggal


Semua dok meng`upload` picca ghaya kan.. ghaya tahun ni saya sambut ala-ala kadar je.
Semuanya saudara yang datang rumah...saya??dok umah, layan-layan tetamu dan rakan-rakan arwah yang datang berkunjung. 

Saya cuma pergi dua tiga buah rumah je. Gambar ghaya pon tak ada. cuma gambar keluarga untuk kenang-kenangan je. Gambar makanan banyak la..kih3

sebenaqnya nak kongsi sesuatu..hehe

Saya ni kan menjalani kehidupan secara Neolitik. Tahu tak apa itu Neolitik. Buka buku sejarah tingkatan 3 balik kalau nak tahu hokey =)

Terpaksa meninggalkan segala kenangan pahit dan manis sepanjang hampir empat tahun di Jay Bee. 
 Inilah Bandar Seri Alam tempat tinggal saya

tinggalkan dua budak comey dan keluarganya.. kawan susah senang

ooohhh..sungguh terharu ;(

selamat tinggal Bandar Seri Alam, Masai, Jay Bee.

Terlalu banyak kenangan di Jay Bee.. ke mana saya membawa diri? story kat next entry la errrkkkk o-O


5 Comments




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)