Tudung kanak-kanak

SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!



  • Assalamualaikum.............hye... nama dalam ic  Suidah Binti Ahmad. Selalunya org panggil saya Cik Su......hehehe.Cik Su  suka memasak n melancong terutamanya menjelajah ke pulau-pulau di Malaysia. Cik Su selalu berpindah randah sebab ikut suami posting...hehehhe orang kata " Jauh perjalanan Luas pengalaman"...Betul tak???? Cik Su pernah menetap di PULAU PINANG, KUALA LUMPUR, SELANGOR dan sekarang di JOHOR nun jauh di selatan Semenanjung Malaysia. Seronoknya duduk tempat orang sebab dapat merasa dan belajar masakan setiap negeri.......hehehehe 1 kelebihan buat Cik Su.

  • Cik Su mula berbelog sebab ingin mencari kenalan di alam maya dan berkongi idea. Lagipun ingin mengurangkan rasa sedih dalam diri kerana belum mempunyai cahaya mata......sob...sob...sob...n nk blogwalking ke blogger senior di Malaysia......1 pengalaman yang best jugak sebab dapt baca entri yang menarik dan dapat menghiburkan hati yang berduka...betul tak????

  • Semestinya belog http://www.benashaari.com/. Semuanya bermula ketika Cik Su membeli dan membaca majalah RAPI keluaran 1FEB.2011. Segmen gaya hidup yang memaparkan BENASHAARI sebagai personaliti pertama untuk segmen tersebut. Sejak itulah Cik Su mula berjinak-jinak dengan belog...hihihihi
: : JOM KITA PAKAT-PAKAT SERBU SEGMEN LYSSA ::

4 Comments

  1. hye dear ! ryn datang jengahh blog awak dari segmen sis lyssa :)
    hehe.. keep up blogging yurp !
    btw, ryn sudaa follow cnie jugakk..
    meh laa singgah blog ryn kalau awak sudi :)

    http://nurinassyahira.blogspot.com/2011/10/segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan. Dari segmen yg sama. Dah follow sini. Nanti follow blog kita ek, TQ :)
    http://duniakecilkuini.blogspot.com/2011/10/lyssa-faizureen-ajak-kenali-blogger-jom.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum w.b.t :) Hello admin. Lina serbu blog ni, dah follow pun. Kalau ada masa, jom terjah sini koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html balik. Happy blogging~

    ReplyDelete
  4. HYE ....TIMA KASIH ....JOM BLOGWALKING SESAME....LET'S GO BEBEH ....

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)