Tudung kanak-kanak

Saya Peminat Siti Nurhaliza

Saya memang meminati Ct Nurhaliza sejak tahun 1998.. bermula dengan Muzik Muzik.. setiap minggu saya tak pernah ketinggalan menonton Muzik Muzik.. mesti tengok.. sebab masa tu dah ada Ct Nurhaliza kan.. of course la saya tunggu tengok kan. hihi..

Yang paling best bila Ct Nurhaliza menang Juara Lagu 1998.. memang dah jangka pon.. sebab vokal Ct Nurhaliza masa tu memang superb la.. nak nak pulak ada sikit babak lakonan yang dilakonkan tu.. Ct Nurhaliza pertaruhkan lagu Jerat Percintaan.. 

Sejak dari tu terus target Ct Nurhaliza dapat masuk Juara Lagu setiap tahun.. alhamdulillah, banyak tahun juga Ct Nurhaliza menjuarai Juara Lagu dari tahun ke tahun.. sampai la satu tahap Ct Nurhaliza terpaksa tarik diri dari menyertai atau bertanding dalam Juara Lagu.. sedey memang sedey tapi nak buat macam mana kan.. 

Sejak dari tu saya dah jarang tengok Muzik Muzik & Juara Lagu.. ntah ler kenapi tapi saya dah jadi tak minat.. 


0 Comments