Tudung kanak-kanak

KEK COKLAT MOIST SEDAP DI MAKAN ANAK BERANAK

*بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ.*

KEK COKLAT BAJET, SEDAP DI MAKAN ANAK BERANAK

Kisahnya dua beranak ni 😂

Time ummi buat soh makan.. pakat toksey.. diet.. dah cut benda manis.. nanti makan banyak.. nanti gems.. bla bla bla..

Bila ummi tak bagi.. buat ngam-ngam cukup dengan orang ordar..

Dan-dan..

"ayah, ummi sokmo kan buat kek ju al je.. tak bagi pon kat kita, kan.. adik suka kek coklat ummi.."

Pergghhhh.. berdesing telinga mak hang nakkkk.. sokmo ummi yang kena..
sabor je lah.. 

Kecik besor kecik besor je ummi perati dua beranak ni.. kang ada jugok yang kena tido luar 😂

Nah! habiskan.. tak habiskan.. siap kome dua orang 🙄


TEMPAHAN KEK COKLAT MOIST SEDAP DI JERTEH, BESUT, TERENGGANU.

Sebiji kek comel bajet ni.. boleh makan untuk 8 orang.. sorang se slice.. 


Tapi....

Kalau korang hantu kek coklat.. tak cukup sebiji ni okay.. 😂

KEK COKLAT MOIST SEDAP DI JERTEH, BESUT, TERENGGANU.

Korang nak!

sebiji ni mur mur je.. kek bajet namanya..
nak si ze kecik boleh, besar pon boleh.. biasa pon boleh.. premium pon boleh.. harga ikut pada size dan deko yang diminta..

Just let me know.. seawal yang boleh.. senang nak siap siaga apa yang patut 😍

#kekcoklatmoist
#byciksusweet #kekcoklatsedap #codjertehbesut #kekcoklatmoistbesut #kekcoklatmoistbirthday #0193080215


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ


Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..

Permudahkanlah segala urusan kerja kami Ya Allah,

Jadikanlah kami hamba²Mu yang soleh Ya Allah,

Pandangkanlah kami dengan rahmatMu Ya Allah,


رَبَّنَا ءَاتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى اْلآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ


وَصَلَّى الله ُعَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ


*وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ.*

0 Comments