Tudung kanak-kanak

31st DECEMBER 2019

Last selfie for 2019 🤳✌🏻


My priority always family first. Secondly my online bussiness. Want to grow MY TEAM. Want to be success all of this. In sha Allah.

Semoga diberi kesihatan yang baik dalam melaksanakan ibadah dan kusyuk dalam amal ibadah. Semoga 2020 di lalui dengan jayanya. AAMIIN.

Kami berdua je ni. Ayah outstation. Pepandailah bawa diri di tahun baru. Balik rumah buat hal sendiri je lah. Hihi..



Last day of 2019 today..
Mashaallah. Tabarakallah. Alhamdulillah.

Minum petang..
mai cari menu celup-celup. Lama tak makan. hahaha. Sebulan balik utara, kita layan menu utara sesaja. Hiks.


Koteow celup (daging)
Bihun celup (telur)
dua jenis menu ni rm6

Add on
goreng pisang rm2
air kelapa rm2
bebola ketam rm2

Kedai tepi jalan sebelum ZON RIA KUALA BESUT..

Kenyang perut bawa mek Rania gi ambik angin tepi jeti kuala besut.

Nikmatnya..
dapat tengok laut dan langit yang terbentang luas. Rasa lapang dada. Tenang sangat.

Laut, langit dan sawah padi. Tak jemu mata memandang..


Ya Allah..
Sekiranya rezekiku masih berada di langit, maka turunkanlah ia, sekiranya ia berada di bumi keluarkanlah ia, sekiranya susah permudahankanlah, sekiranya haram sucikanlah, sekiranya jauh dekatkanlah..
Limpahkanlah kepadaku segala yang telah Engkau limpahkan kepada hamba²Mu yang soleh.. Aamiin..








Jerawat bawah dagu. Pembuka tahun baru. Hahaha.

Rasanya dorang ni tengah set up untuk event malam ni. Sambutan tahun baru.. mungkin.. siap ada hamper lagi tu.



HAPPY NEW YEAR UOLSS
💚🌾💛

#bless #alhamdulillah

1 Comments




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin