Tudung kanak-kanak

HARGA RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS


Lesen memandu expired bulan 2, 2019.

Semalam baru perasan 😱 Nasib baik. Hahaha. Udoh le minggu depan cuti sekolah seminggu. Tak memandu memang tak ingatlah ke lesen tu. Esok mula cuti, so, pagi tadi renew sesiap. Kang terlajak.. Nayaaa jee..

Saje buat setahun sebab nak tengok angka 2020. Tahun depan dah tahun 2020 🤗
Sekejap je, kan!!

Mudah dan cepat renew lesen memandu di pejabat pos. terbaik!! tak sampai 10 minit pon tunggu. hihi. rezeki di awal pagi. apa pon semuanya bergantung pada pejabat pos di tempat memasing.

Harga renew lesen memandu di pejabat pos.



stay tuned 😅





9 Comments

  1. Alhamdulillah.Syukur.Dah renew dah lega.Cantik tu 2020.

    ReplyDelete
  2. Lesen p nak renew bolehkah di pejabat pos

    ReplyDelete
  3. Boleh hantar wakil?
    Apa prosidernya?

    ReplyDelete
  4. Tq Sis, Info yg berguna, moto dgn kereta bayar asing ke sekali skg, nk renew lesen ni, x ckup bajet bt setahun jela dulu🤣

    ReplyDelete
  5. Assalam, awak renew both b2 & d harga rm30 ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm. ya dedua total rm30.. cas rm2.. utk tempoh setahun

      Delete
    2. Sekarang hargaa masih salam ke utk motor kereta ?

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Berapa harga untuk renew lesen memandu? Jom semak dekat sini: Harga Renew Lesen Memandu

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin