Tudung kanak-kanak

SKINCARE BEBAS MERKURI, ADA GMP, LULUS KKM

Korang pakai skincare apa? skincare korang ada merkuri tak? ada tretinoin atau hidroquinone tak? camno nak tahu.. cer pergi check botol skincare korang sekarang.. jika ada kesemua yang ciksu sebut tu, silalah fikir²kan😳

Kalau belum ada skincare terbaik, korang boleh cuba skincare seqybeauty ni.. memang bebas penggunaan bahan² terlarang.. SEPET noh cuba buat yang terbaik untuk customer dia.. lagipon kaum kerabat SEPET NOH pon pakai produk ni sendiri.. memasing jual sebab nak berkongsi apa yang dirasai dan terbaik untuk kegunaan bersama.. sharing is caring 😍 alhamdulillah, syukur.. 


Pengalaman Ciksu: 

Ciksu dah setahun lebih guna skincare seqybeauty ni.. alhamdulillah, memang tiada penggelupasan kulit muka.. means kulit muka sama je dengan tangan.. ater ceq bukannya putih sepoh.. hitam manis jeeee 😘

Muka tak panas atau pedih masa pakai mana² item dalam produk skincare seqybeauty.. 

kalau pakai day night cream waktu siang, keluar beraktiviti di luar.. walaupon panas terik, baik² aje.. kulit muka tak berminyak, tak berlengas atau melekit..



muka happy sebab baru tambah umuq 7 februari yang lepas..alhamdulillah syukur pada Allah.. diri ini masih bernafas.. 

gambar atas selepas tepek
 serum + bb cream natural + gincu seqy saloma
serum RM65
bb cream natural packaging lama RM55
gincu seqy RM39 


ini gambar pepagi hari time hantaq rania  ke school.. just calit lipbalm jee tu.. 


SKINCARE SEQYBEAUTY TIDAK MENGANDUNGI 

❎ MERKURI
❎ TRETINOIN
❎ HIDROQUINONE

Bila beli Skincare Seqybeauty,  apa yang korang dapat?




1. Cleanser

2. Toner
3. Serum
4. Day & Night Cream


SKINCARE SEQYBEAUTY
☑ buatan Malaysia
☑ ada GMP
☑ LULUS KKM 

#CleanserSQB : Membersihkan kulit dari dalam dan dianggap sebagai pembasmi kuman. mengandungi vitamin C dan pelbagai jenis extract tumbuhan dengan tujuan pemutihan.


#TonerSQB: Diformulasikan dengam ciri-ciri mengawal sebum (kelenjar yg mengeluarkan minyak), mengurangkan radang (kemerahan) pada kulit wajah dan mengurangkan jerawat.


#SerumSQB : Diformulasikan untuk acne skin. Mengawal sebum. Bertindak sebagai anti mikrobial dan mencegah pertumbuhan bakteria.


#DayNightCreamSQB : Diformulasikan  dengan pelbagai jenis ektrak tumbuhan untuk mengawal sebum dan mengurangkan kemerahan. Gunakan 2 kali sehari boleh mengurangkan jerawat sekali gus membersihkan kulit wajah. Agen penyejuk boleh menenangkan kulit dan mengurangkan kegatalan yang disebabkan oleh jerawat.



 4 item


fungsi setiap item 

TESTIMONI SKINCARE



#jertehbesut #besut #skincare #skincarebebasmerkuri #skincaresemulajadi #skincaretanpapenggelupasan #skincaremalaysia #0193080215

0 Comments