Tudung kanak-kanak

August 2017


How time flies. Pejam celik dah beberapa bulan jenguk tak jenguk jah blog iols ni. Kalau ada entry pon entry pasai produk je. Kan!! Banyak entry yang terperuk dalam draft haaa.

Actually, banyak cerita dan kisah yang diblogkan di sini, terlalu banyak, sampai tak tau nak pilih mana yang patut didahulukan. Ahahahaha.

Cuma seperti biasa, time is too tight.

Apa yang dah korang dapat setakat bulan Ogos ni? Yang mana belum capai apa yang diingikan, jangan putus asa. Jom sama-sama kita kerja keras lagi supaya tercapai semuanya..

Alhamdulillah, bulan Julai berlalu dengan jayanya. Banyak benda yang berlaku diluar jangkaan ciksu. Syukur pada Dia. Terima kasih Allah kerana permudahkan semuanya. Semoga perjalanan bulan Ogos dan bulan-bulan akan datang bertambah lancar segala urusan yang dirancang. Sesungguhnya sebaik-baik adalah daripada Allah.

Jangan takut
Allah yang bagi rezeki
Teruskan berDoa
Teruskan berUsaha
Teruskan berIstiqamah
Teruskan berTawakal
Janji Allah itu pasti!!

In shaa Allah, minggu depan ulangtahun Raniaku Sayang yang ke 3. Allah Hu Akhbar 3 tahun dah umur anak ummiayah sorang ni!!

Apa plan minggu depan erk!! Stay tuned

3 Comments

  1. Patut la lama dah x up blog..biasa la kadang2 syndrome ni melanda blogger

    ReplyDelete
  2. lama tak singgah sini..dah berubah wajah

    ReplyDelete
  3. cepat jek anak dah besar kan..pejam celik 3 tahun dah umur baby bertuah rania..hihi

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)