Tudung kanak-kanak

Kedai Arab, Ampang

sejak2 dah tahu kedai arab ni, memang berulang alik ke sini je la kami cari bekalan roti. roti2nya segar dan sedap. murah2 pula tu. mana nak dapat!


 aneka pilihan roti boleh dipilih dan dicuba. 

 ceo tengah pilih roti pilihan hati. 

 roti peberet. cicah kari/ gulai. ranggup di luar lembut di dalam. limaplohsen satu. murahkan! 

 ini pon sedap juga. ala2 cream puff. dalamnya ada inti kastad. tak manis sangat. sedang elok je rasanya. 

mula2 tengok harga susu goodday ni macam tak percaya sebab selalu beli tigahengget lebih, kalau penutup biru pathengget lebih. 

 harganya termasuk gst baru RM2.65 satu 

manakala harga susu yang sama di tesco RM3.65 sebab selalu beli itu yang boleh tahu harganya. mulanya cik abe tak percaya, sekali bawa tunjuk baru percaya.. 


12 Comments

  1. sedap tu...
    terasa lapar la plk...
    Happy new year & happy weekend...

    ReplyDelete
  2. Wah.. nama kedainya pun dah menarik tu.. teringat pula sarapan kat madinah , memang pelbagai jenia roti dihidangkan utk tetamu..

    ReplyDelete
  3. ni dulu Cheff Ammar ada promote..alaaa..jauhnya..

    ReplyDelete
  4. Murahnye...lg murah dr tesco
    Ni jenis yg nk berniaga sambil beramal

    ReplyDelete
  5. Wahhh murah 50sen roti yg keras di luar tapi lembut di dalam tu.

    ReplyDelete
  6. nak bookmark la kedai ni. nanti pegi kl nak try cari

    ReplyDelete
  7. wahh macam-macam jenis yer.. ok lah tu, harganya pun murah kan.. beza susu tu dalam seringgit yer.. kena bijak membeli :)

    ReplyDelete
  8. Ok jugak lah harga pun..

    pastu ada pelbagai pilihan roti..

    ReplyDelete
  9. kita org suka susu HL marigold ... kalau ada yg murah mmg berbaloi beli kan.. pg situ je lah jawabnya...

    ReplyDelete
  10. murahnyee..jauh la plak..kalo dkt mmg g dah sane tu..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin