Tudung kanak-kanak

Jalan-jalan makan nasi kenduri

Hari jumaat, 25-12-2015, majlisnya di dewan berdekatan dengan brem mall, kepong. apa ke nama ntah dewan tu, lupe la pulak ;) al-maklum lah, faktor umurrrrr +_+

cantik pelaminnya

sesi bersuai kenal. makin pandai berkawan di usia 1 tahun 4 bulan.

"lambat lagi ke umi, rania dah lapar ni.."

"oke, kita relax2 lah dulu.."

"gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati.."

moh le kita bergambar kenang-kenangan dengan tuan rumah.. pengantin belum sampai lagi masa ni.. bersanding jam 830 malam katanya.. tapi kami balik sebelum jam 8 malam.

rania pandang tokramli, macam tak puas hati jek.. sebabnya asyik nak kena dukung, itu yang dok pandang semacam je tu. hikhiks :)

doorgift, cantikkan !

dapat kekacang & vanilla cup cakes. cup cakesnya seedapppp, lembut, gebus.. itu yang takdan nak snap gambar. cepat2 habiskan sebelum rania nampak dan ambil =) kalau dah nampak, comfirm la dok berzikir "na.. nakk.." na.. nakk.." patlimanamkali selagi umi tak bagi..

17 Comments

  1. cuti sekolah penuh kenduri sana sini ;)

    ReplyDelete
  2. Hujung tahun memang musim makan kenduri

    ReplyDelete
  3. pengantin belum sampai dah balik , tak sempat la bergambar dengan pengantin.heheh .siapa pengantin tu?

    ReplyDelete
  4. amboi pandai rania berkawan..comel dia dengan kawan tu sama2 bergaun..doorgift best n sedap pulak..memang mak2 la yg conquer.hehe

    ReplyDelete
  5. oloo kejap je dh besar rania.. skrg trademark botol mcm tu..zaza pun pernah dapat hehe..

    ReplyDelete
  6. salam , wah seronok rania makan nasi kenduri ye

    ReplyDelete
  7. sekarang dah ramai buat majlis bersanding malam kan? macam best jer...

    ReplyDelete
  8. Wah!Firstime nampak dpt 'berkat'..kacang lam botol..unik!!! Hehe

    ReplyDelete
  9. Kemain tersandar rania ye bila kenyang..
    Hikhikhik comei je dia..

    ReplyDelete
  10. Hai rania.. Nmpk mkin tinggi dh dia.. :)

    Psst : ciksu, nmpk mcm prgnt je.. Dh prgnt ke? Hee

    ReplyDelete
  11. pernah dapat jugak doorgift macam tu. tapi dorang isi kacang yang ada tiga kaler. buat tingkat2 penuh botol tu. cantikkk sangat dan sedap hihihi

    ReplyDelete
  12. Comelnyaaaaa pakai skirt..
    geram nengok :D

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin