Tudung kanak-kanak

Selamat Hari Malaysia :)

Alhamdulillah.. hari ni matahari dah mula memancarkan cahayanya.. lega sangat :) dapat hirup udara yang segar kembali..


Sempena Hari Malaysia hari ni, kan (",)

Pa pe pon sama2lah kita mendoakan kesejahteraan untuk negara kita.. yang penting kita semua perlu sehati sejiwa barulah semuanya boleh bersatu padu, kan !

oke.. bye :-)

16 Comments

  1. Amin..
    Aminkan doa ciksu.. moga semua rakyat menghayati kemerdekaan n kebebasan yg ada..

    ReplyDelete
  2. salam ,,, selamat hari malaysia cik su!
    Alhamdulillah sini pun dah kurang jerebunya

    ReplyDelete
  3. salam hari malaysia...syiok cuti semalam.... kalo lajak sampai jumaat lagi heaven ekekeekekeke

    ReplyDelete
  4. Selamat hari malaysia juga buat ciksue

    ReplyDelete
  5. Harap malaysia lebih aman lepas ni..:)

    ReplyDelete
  6. salam jumaat ciksu,
    selamat hari Malaysia !

    ReplyDelete
  7. ya,udara semakin hari semakin baik..;)

    ReplyDelete
  8. selamat hari Malaysia :) Ros duduk rumah je masa hari Malaysia. tak pi mana pun..

    ReplyDelete
  9. moga malaysia terus aman dan sentosa

    ReplyDelete
  10. hari merdeka. due date uwais yang dokte bagi :D

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin