Tudung kanak-kanak

Nak jumpa Dato' Siti ^____^

Dato' Siti lagi. dalam rangka promosi album unplugged beliau.


Tertengok dalam rancangan Wanita Hari Ini. kebetulan je tertekan tv3 hari tu. pastu layan sampai gitu2 je. last2 keluar Dato' Siti. suka la kan ;)


Hari sabtu layan rakaman Muzik2 di tv3. yang ini tahu sebab dah tertengok ig rozie sangdewi. memang dah standby awal2 nak tengok. gigih nau, kan !

ihsan dari member group whatapp di penang

Kunjungan Dato' Siti ke Sunway Carnival Mall, Penang minggu lepas.


Ahad ni 13/9/2015 beliau akan ke Pavilion, Kl pulak untuk sesi meet & greet yang terakhir. 100 pembeli yang terawal boleh bergambar/ autograf dengan Dato' Siti.

Macam besttt je.. jom.. jom... (",)

10 Comments

  1. suka la tu? hihihi

    ciksu meh email alamat. nak pos something

    syakira.yaakub@gmail.com

    ReplyDelete
  2. sangat suka lagu Dato ct...

    Salam Blogwalking: www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  3. sangat suka lagu Dato ct...

    Salam Blogwalking: www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  4. sungguh jelita siti ni :)
    moga dikurniakan cahayamata utk siti in shaa Allah :)

    ReplyDelete
  5. sungguh jelita siti ni :)
    moga dikurniakan cahayamata utk siti in shaa Allah :)

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin