Tudung kanak-kanak

ABC Buah Kelapa


Ais Kacang atau ABC dalam buah Kelapa. kalau orang kedah panggil Buah Nyior. 
sebekas macam di atas RM6. 

Nak try boleh ke Kota Marina, Kuala Kedah. 

K. Bye. itu aje yang nak dikongsi ^______^

23 Comments

  1. Mak aiii sedapnya nampak... terliur!!

    ReplyDelete
  2. Salam ukhuwah QasehnyaRania,

    Sejuk rasa tekak bila tengok gambar aiskrim nyior tu.. Sedap dimakan bila musim panas mcm skrg.. :-)

    ReplyDelete
  3. area ipoh xdop ke?kena p kedah la gni.NMPK MCM SODAP

    ReplyDelete
  4. Sedapnya.. Org trg pun panggil buah nyor.. Hehe

    ReplyDelete
  5. fuyooo! sedapnyaaa... nanti balik kedah nak toraiii.. hihi..

    5 vitamin penting untuk ibu hamil

    ReplyDelete
  6. uish nampak sedap tu.. pekena time panas2 camni

    ReplyDelete
  7. Skrg mmg byk kan mcm tu,kat area ai kan CikSu depa buat tomyan kelapa,kalo kita cakap tomyam nyiok la kan,kreatip betoi la depa ni kan

    ReplyDelete
  8. Salam, macam menarik macam sedap,
    kreatif sgt org skrg :D

    ReplyDelete
  9. banyaknya ciksu.. mkn sorang pon tak abeh tu.. :D

    ReplyDelete
  10. Sampai hati tayang gambaq ja.. nak nak.. hihi.
    Ciksu kat kampung ka?

    ReplyDelete
  11. Adoii sedopnya..nk p kola kedah tu la semedang ja ramai org.huhu

    ReplyDelete
  12. rm6 tuk sebesar tu rasa berbaloi tu
    sedap dak? meleleh plak rasa air liur ni

    ReplyDelete
  13. cuaca panas2 camni bestnya basah tekak dengan ABC ngeee !

    ReplyDelete
  14. Ya Allah..awat sedap sangat..puas ni makan

    ReplyDelete
  15. sluppppp.... tarik air liur... aduyai...

    ReplyDelete
  16. ada ek? wahhhhh nak try la. petang ni nak gi jeti blh try pegi

    ReplyDelete
  17. menarik nyer.
    ada laksa tempurung...
    ada abc kelapa...
    best nyer !

    ReplyDelete
  18. wahhhh..sedapnye sis..nasib baik x peknen..klu x akan ku terbang ke kedah..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin