Tudung kanak-kanak

Salam Merdeka "Sehati Sejiwa"

Cantik kek versi bendera Jalur Gemilang ni, kan !

Menarik, tertarik je nengoknya.



Uols ke mana di hari cuti berderet deret ni? 

Kami tak ke mana mana pong. rehat di rumah je. baru semalam sampai dari kedah. alhamdulillah, dah selesai semuanya. lega :) 

Selamat Hari Merdeka.. 

10 Comments

  1. akk balik kg..hari ni masih bercuti

    ReplyDelete
  2. aida tak ke mana.
    dok umah.
    adik beradik dtg.
    gi tgk perbarisan :)

    ReplyDelete
  3. wah kek...menariknye....sayang plak nk potong...hehehe

    ReplyDelete
  4. ada juga keluar cuti sempena kemerdekaan tu
    tapi dekat-dekat aje

    ReplyDelete
  5. Salam Merdeka Cik Sue....Tak ke mana pun.... duk umah jugak, gi rumal PIL, jalan jalan, anak tuitionlah cik Sue

    ReplyDelete
  6. Salam singgah sini sis....salam merdeka juga..

    ReplyDelete
  7. Ros tak ke mana pun cuti merdeka.. duk umah je.. husband duty...

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin