Tudung kanak-kanak

Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan..

terima kasih buat semua yang tolong mendoakan buat isteri kawan cik abe semalam..

alhamdulillah, bayi selamat dikeluarkan tengah hari tadi, selamat dikafan dan disembahyangkan. sekarang dalam perjalanan balik ke Penang bersama keluarga isteri.

sekarang saya minta tolong uols lagi supaya mendoakan buat ibu.. semoga beliau diberi kekuatan emosi dan ketabahan untuk melalui semua ini..
hanya Allah Maha Mengetahui.

buat masa sekarang ibu masih ditahan di wad.
 doktor pon pesan pada suami supaya jangan tinggalkan isteri keseorangan. 

terima kasih :D

UPDATED:

Alhamdulillah.. selamat dikebumikan 12:30 tengah malam semalam..
Allah Hu Akhbar..
sebak hati ini saat melihat sekujur tubuh anak kecil itu..

al-fatihah


22 Comments

  1. semoga si ibu tabah dan kuat hadapi dugaan ini..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Ciksu. Ros baru tahu.. Semoga ibunya kuat menghadapi apa yg berlaku.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dipermudahkan. Tu habuan depa ciksue, Insyaalah dah ada anak syurga yg mungkin boleh Bantu depa nanti.

    en suami lahir di johor, mak mertua mmg orang johor. walau atok nenek dah meninggal, pak ngah n pak usu n ramai sedara Mara kt Sana. kebetulan tempat kerja lama tak jauh dr rumah atok.so klu balik johor mmg akan pusing melawat sedara mara n jumpa kawan lama dekat kem. majoriti awam kt sana,kami memang dok kuarters,so hubungan tu rapat la selain satu tempat kerja, kami juga berjiran.

    dtg beri penjelasan pada ciksue.harap maklum.hehe..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum ciksu..salam takziah. semoga kuat semangat ibu...

    ReplyDelete
  5. alah..tetinggal ketapi nih,x tahu ape cerita..kejap lg kena skodeng ke bwh..

    apa pun moga Allah lindungi dan berikan ketabahan buat si IBU..aminn

    ReplyDelete
  6. Memang sedeh.saya igt lagi masa 1st buat daftar lahir mati..rasa nak mengalir air mata tengok si ibu.tebayang kalau saya ditempat dia.
    apapun Allah maha kuasa..insyaAllah ada rezeki yg lain yg akan dia kurniakan

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah allah permudahkan urusan ^^

    ReplyDelete
  8. al-fatihah...insyaallah syurga tempat nya.

    ReplyDelete
  9. moga mereka kuat, moga mereka tabah amin

    ReplyDelete
  10. anak tunggu ibunya di syurga...

    ReplyDelete
  11. moga ibubapanya tabah..sesungguhnya anak itu menanti di syurga

    ReplyDelete
  12. ya allah sayu baca...semoga mereka kuat hadapinya. Teringat azie pernah jg alami siituasi yg sama..anak sulung lelaki meniggal di usia 5m, allahuakbar..azie fhm mcm mn perasaan itu..

    ReplyDelete
  13. salam takziah buat kawan husband su.moga dorang tabah ye.

    betul tu, tak boleh tinggal wife dia sorang-sorang.

    ReplyDelete
  14. Allahuakbar. Moga si ibu tabah. Belum baca kisah ni dr mula. Satgi nak scroll

    ReplyDelete
  15. al fatihah buat bayi tu.. mesti ibunya sedih.

    ReplyDelete
  16. Alfatihah. .....bukan mudah nak menghadapi dugaan sedih cenggini. Moga dia diberikan kekuatan

    ReplyDelete
  17. saya rasa sayu baca cite ni
    saya harap si ibu tabah, tapi klau jadi pd saya pun
    belum tentu saya kuat untuk hadapi

    ReplyDelete
  18. Al-Fatehah syurga tempat nye kan..

    ReplyDelete
  19. aduhai..sedihnya baca cerita pasal baby.. moga allah memberika kekuatan buat ibu dia.. tabah lah, redha & bersyukur..anak kecil mu menunggu di dalam syurga.. allah.. dalam sedih ada berita gembira..

    ReplyDelete
  20. bergetar hati membacanya..moga ibu dan ayah bayi ini tabah menghadapi dugaan ini

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin