Tudung kanak-kanak

Jalan-jalan naik bas..

selamat bekerja bagi yang bekerja..
kami nak balik kampung..
jom.. 


doakan semoga kami selamat sampai ke destinasi dengan selamat.. 
aamiin 

20 Comments

  1. semoga perjalanan berjalan lancar

    ReplyDelete
  2. wahhh.ciksu balik kampung ^^ semoga selamat sampai ye. ehh blog dah bertukar wajah. hehehe ^^

    ReplyDelete
  3. semoga selamat sampai..pergi dan balik

    ReplyDelete
  4. LAA sue cuti ke ni ...amboi2 cina raya die yg cuti awal nie....ni buat akak jeles nie heheheeh...

    selamat bercuti sue...hati2 naik bas tau...si kecik pun naik bas gak ke tu...ok tak die.... akak dah lame tak naik bas ekpress..last mase zaman study2 kat uitm dulu balik dari shah ke johor johor ke shah alam....mase tu kat pudu laaa..pudu pun buruk mase tu heheeheheh

    ReplyDelete
  5. Moga selamat pergi dan balik. Si comel tu mesti lenalah sepanjang jalan.

    ReplyDelete
  6. wah.. dah balik kg ye ciksu.. smoga smpi dgn selamat.

    ReplyDelete
  7. Selamat pergi dan balik ya :)

    ReplyDelete
  8. moga selamat sampai ciksu dan baby.

    cantiknya blog dia. segar bugar ceria gitewwwww

    ReplyDelete
  9. Seronoknya balik kmpg ciksue..have a save journey!

    ReplyDelete
  10. Eh, rumah ciksu dah berudah sikit. Ciksu, selamat pergi dan kembali.

    ReplyDelete
  11. slmt bercuti di kampung! rindu nye kedah ;)

    ReplyDelete
  12. jelessnya... hihi.
    dah sampai kampung la ni kan. Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  13. lma x dtg sini.. dh berubh wajh blog ni.. cntik...

    ReplyDelete
  14. Dah selamat sampai pun. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  15. bestnyaa dapat balik kg halaman

    ReplyDelete
  16. syok kan dpt blk kg awal aritu hihi

    ReplyDelete
  17. Bestnya balik kampung. Kampung kita kat KL jer.

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah semuanya selamat...

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin