Tudung kanak-kanak

Tuesday Teaser !



~More to come, so please calm~

21 Comments

  1. alhamdulillah si comel dah makin besar..
    **ciksu baru ni kan akak nyaris-nyaris lagi nak dapat baby tapi terlepas seminggu.
    lambat dapat info..
    masuk kali ni dah 4 kali
    doakan akak yea..insha Allah

    ReplyDelete
  2. Alolololo... comeinya la kaki baby tu... geram tgk..

    ReplyDelete
  3. Ok kita tunggu...tak sabar nak tengok :)

    ReplyDelete
  4. amboi retis betui anak ciksue.sorak2 plak dia ye..mahal betul gambarnya..kena byk sabar nak tgok.hehe

    ReplyDelete
  5. tak sabo nak tgk baby syurga tu :)

    ReplyDelete
  6. nampak sipi sipi je.. hihi.. tak sabaq aih Ros nak tengok,..

    ReplyDelete
  7. anak adalah permata hati kita yang berrumahtangga..

    ReplyDelete
  8. Seronok dah ada anak kan.. Especially yg dah lama menunggu.. Rezeki dari Allah.. :)

    ReplyDelete
  9. baru teaser dah nampak cutenye...cepat sue tunjuk full version...mesti super debomb pic...rugi tak kanvaskan semua pic lawo nieh....

    ReplyDelete
  10. cutenye gambar tu..tak sabar akak nak tengok

    ReplyDelete
  11. alahaii... comelnyaa.. nak tgk lagii

    ReplyDelete
  12. comelnya...baru tengok teaser ni

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin