Tudung kanak-kanak

Habis Sudah !

nampak gayanya begitu la.. habis sudah !! haaaaa.. apa yang habis sudah tuuuuu ?? apalagi kalau bukan misi saya pergi kenduri kendara ^_____°
hari terakhir memenuhi jemputan kenduri kawin 2014 ialah di rumah sepupu saya di Tikam Batu, Sungai Petani siang tadi (27/12/2014).. 

menu sedap-sedap belaka.. 
ada nasi minyak, nasi putih, kari daging, ayam masak merah, acar timun, kari ikan bawal hitam, acar limau dan sayur kacang panjang.. 
hangin je setiap kali pergi kenduri sekarang ni mesti ada menu sampingan selain nasi dan lauk utama.. kalau menu yang saya tak suka tak apa juga.. ini ada LAKSA oke.. sabaqqqqqq je la..
 selain itu, ada roti jala, serawa labu & teh tarik..
 celah-celah tu pulak abang sepupu belanja anak-anak buah eskerim.. 
alahai, nengok aje la gayanya :’(

alhamdulillah.. 
kali ni dapat jumpa ramai sedara mara dan sepupu sepapat yang duduk jauh..
 anak kami jadi tumpuan. hihihi.. ada juga yang masih tak tahu saya dah bersalin. ihik :) siap pegang perut saya tanya 
"bila lagi.."
sekali pergi ambil anak, tunjuk.. terkezut la kan :-) 

jom layan gambar sekeping dua, nak !!

cantikkan pelamin ni.. 
 pelamin yang simple tapi saya sukaaaaaaa sangat sebab mecing pulak dengan pakaian saya hari tu :D

maklong dengan anak-anak buah..
kalau belah kedah ni kami panggil anak menakan pupu.. 
kemahen ye ciksu bergambar ! 
mana anak ciksu ??
masa ni kalau tak salah anak saya duduk dengan kak long.. 
itu yang uminya sakan dok pulun bergambar.. apa pon tak boleh kan :’)
ala... ada yang tolong jagakan.. anak saya pon layan je dorang.. suka lettew ramai orang dok melayan kan.. saya okje >_< 

ni pon anak menakan pupu jugak.. pengantin lelaki.. 

selamat pengantin baru buat Nizam dan pasangan..
selamat melayari bahtera rumahtangga dan semoga berbahagia hingga jannah.. aamiin :p

ppssstt: lusa dah nak balik KK, pastu balik kL.. huahuahua.. :’( 


17 Comments

  1. pelamin tu mmg chantek, warna nyer suwitttt sgt...

    ReplyDelete
  2. memang cantik pelaminnya. tahniahh untuk pangantin :)

    ReplyDelete
  3. meriah la kan! best dpt jupe sanak saudara..nak2 pula ada anak mesti la jadi tumpuan hehe:)
    *tahniah buat kedua mempelai

    ReplyDelete
  4. bila lagi ??? tak suka orang tanya macam tu....sensetip question tu tau....hihi

    ReplyDelete
  5. Kt utara klu kenduri lauk2 dia mmng sedapppp kan huihhh rindu sgt nk mkn gulai batang pisangggg tu T__T kt sgor tak kn jumpa

    ReplyDelete
  6. kendurinya dekat tikam batu ye ciksue,tak jauh dah tu dr rumah sy..:)

    baby comel mestilah jadi tumpuan kan..lg2 behave macam anak ciksue ni semua org suka

    ReplyDelete
  7. seronoknya dapat makan nasi minyak lauk2 kenduri... sedap2 semuanya

    ReplyDelete
  8. masa ni la nak tunjuk anak...

    ReplyDelete
  9. Tentera ea... Pelaminnta cntik dan simple...

    ReplyDelete
  10. sabar la ciksu. saya dulu pun masa baru lepas pantang kelipop kelipop je mata tgk laksa semua tu hihihihi

    ReplyDelete
  11. kelakar bila ada yang tak tahu cik su dah ada anak
    saya pun last p kenduri kahwin
    tarikh yang sama tapi tempat berbeza

    ReplyDelete
  12. pelamin tu memang cantik..
    bila anak nak dengan orang senang juga,bukannya apa bole la kita nak melayan bergambar hehehe

    ReplyDelete
  13. Tanpa anak, Ciksu macam anak dara dok atas pelamin :)

    Serius cantik pelamin ni Ciksu. Sweet sangat warnanya. Tahniah buat pengantin!

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin