Tudung kanak-kanak

Rakan2 blog yang MENYENANGKAN..

walaupon kita tak pernah besua muka tapi uols memang buatkan saya tenang dalam usaha untuk hamil. cukup dengan sekadar baca coretan komen kalian di blog dah membuatkan hati saya senang & tenang. tak tahu la nak luah macam mana dengan uols tapi itu yang saya rasakan.. 

saya sayang semua rakan2 blog yang sentiasa beri kata2 semangat kepada saya selama ini. bermula dari saya buat blog pada MEI 2011 hinggalah ke saat2 ini. 
terima kasih tak terhingga saya ucapkan buat kalian semua (",)

ini ada beberapa komen yang buat saya tersenyum sensorang bila membacanya. sesungguhnya uols bukan sekadar singgah baca entry tapi dapat menyelami apa yang saya rasakan selama ni.. 





keprihatinan uols buatkan saya benar2 terharu tau. teringin sungguh nak berjumpa & kiss sensorang, boleh :)


10 Comments

  1. Best kan kak ada rakan blogger yg super best..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah
    kadang tu kawan2 blog byk kasi kata semangat walau hanya dgn tulisan...
    walau xpenah berjumpa tp mcm dah kenal lama

    p/s: moga dipermudahkan urusannya ya! :)

    ReplyDelete
  3. Allah Maha Kaya... semoga dapat melahirkan anak dengan selamat.. :)

    ReplyDelete
  4. kalau ada rezeki dptlah bersua muka dgn rakan2 blogger ni kan ciksue..husna pun teringin nak jumpa semua.. mungkin 1 fine day.. insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  5. kiranya sue buat blog awal sebulan dari sy..hehehe


    terima kasih sue sbb sudi singgah + baca + komen entry saya.. kdg2 tuh smpai 2,3 entry sue komen.. sy terharu sgt.. eala sy dok komen 1 entry tp sue komen 2,3 entry saya.. terima kasih byk2 ye sue..

    ReplyDelete
  6. Asslmkm ciksu.. Sesungguhnya mereka semua memahami perasaan ciksu.. Sy sndiri teruja sangat bila dpt thu ciksu dh prgnt tau.. Sangat2 happy.. Rasa mcm x percaya pn ada.. :)

    ReplyDelete
  7. Even tak pernah berjumpa tapi ukhuwah itu ada kan kak? :)

    ReplyDelete
  8. Ciksu.. Ros pun teringin sangat nak jumpa ciksu.. rasa mesra je bila kenal kat alam maya ni kan :) nanti, andai ada jodoh kita dapat jumpa, CIksu kena kiss Ros la. hahaha.. berpantang kat mana ni Ciksu...

    ReplyDelete
  9. hukhuk syahdunya cik su kita pon nk peluk cium cik su n bb ;)

    ReplyDelete




“Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.” (Ibrahim: 40)