Tudung kanak-kanak

CUTI PENGGAL PERTAMA PERSEKOLAHAN BERAKHIR

Selesai sudah cuti-cuti dalam negeri bermastautin je.

Ke mana?

Next entry CikSu share lokasinya ye. Semestinya dalam Penang dan Kedah je. Tol pon tak kena 🤣 jimatlah sikitkan. Kita keluarkan duit minyak dengan duit makan minum je. Jadi leeeee.. 


Kemahen ye jem manjang highway, jalan biasa pon.. memasing pakat pelepas angin setelah sekian lama kita berpkp.. 

Alhamdulillah 🤲 


Rutin biasa mak supir bermula kembali 😅


Hantar Rania ke KAFA, Sekolah Kebangsaan dan IQRA. Semoga Allah mudahkan semuanya urusan harian ibu ayah sekalian. 


Semoga kami sekeluarga juga ditemukan dengan rumah sewa berdekatan sekolah Rania secepatnya.. aamiin yarabbal alaamin.. 🤲


Tolong doakan ye semua.. 

2 Comments

  1. Aamiin..

    Wahhh Rania dah besar.. tiba2 teringat kerisik yang Cik Su bg dulu, kenangan lg .hi3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Dh sekolah rendah dah kak. akai pon makin panjang 😆

      Lama dah kan..
      Lama jga ciksu x bw ke mana mna blog sejak pindah terengganu hr tu.

      Ni dh blik penang. Terasa nk aktif kembaali coret coret d sini.
      Sbb d sini jiran semua bekerja. Sibuk semuanya. So byk buat hal sndiri je.
      Mcm ciksu jd mak supir hr hr 😆

      Delete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin